اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه نشست فرماندار کهگیلویه با جامعه ایثارگر کهگیلویه عنوان شد

گلایه ایثارگران از برخی استخدام‌های غیر قانونی در ادارات کهگیلویه

خبرگزاری فارس: در حاشیه نشست فرماندار کهگیلویه با اعضای شورای مشورتی و معتمدین ایثارگران تعدادی از آن‌ها از استخدام‌های غیر قانونی در برخی ادارات کهگیلویه به شدت گلایه داشتند.

گلایه ایثارگران از برخی استخدام‌های غیر قانونی در ادارات کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز در حاشیه مراسم شورای مشورتی و معتمدین ایثارگران شهرستان کهگیلویه، تنی چند از ایثارگران این شهرستان از استخدام‌های غیر قانونی که اکثرا بر مدار فامیل‌بازی و سیاسی‌کاری در ادارات شهرستان کهگیلویه به شدت گلایه داشتند.

اعضای شورای مشورتی و معتمدین جامعه ایثارگری کهگیلویه بر این عقیده بودند که در استخدام‌ها، ادارات کهگیلویه به هیچ وجه جایگاهی برای خانواده معظم شاهد و ایثارگر قائل نمی‌شوند و این قشر به حقی که قانون برای آن‌ها تعیین کرده نیز نمی‌رسند.

فرماندار کهگیلویه نیز با تأکید بر این که با جدیت با چنین مسائلی برخورد خواهد کرد، اذعان داشت: هیچ مدیری نباید از مدیریت به عنوان طعمه استفاده کند.

جعفری خاطرنشان کرد: هرگونه جذب و استخدام نیرو در شهرستان کهگیلویه باید از مجاری قانونی انجام گیرد و نباید بگذاریم با چنین اقدامات سیاسی و باندبازی به آبروی نظام لطمه وارد شود.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه بیان داشت: هرگونه قانون‌گریزی و تخطی از قانون پذیرفتنی نبوده و با کسانی که به هر عنوان قصد دور زدن قانون را داشته باشند برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/82008/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول