اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان انجام گرفت

نتایج آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دستگاه‎های اجرایی گلستان

خبرگزاری فارس: امروز دوشنبه نتایج آزمون استخدامی مورخ 26 اسفند ماه 1390 موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اعلام شد.

نتایج آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دستگاه‎های اجرایی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در این اطلاعیه تذکراتی به شرح ذیل آمده است: پذیرفته‎شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری مبنی بر "خدمت به مدت 10 سال در محل جغرافیایی مورد انتقال" بوده و پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی حق تغییر محل جغرافیایی خود را تا مدت تعیین شده نخواهند داشت و در صورت تغییر محل خدمت در طول مدت مذکور حکم پیمانی آنان لغو خواهد شد.

این اطلاعیه آمده است: در صورتی که نفرات اصلی تمایلی به استخدام در محل انتخابی خود نداشته باشند، ضروری است انصراف خود را کتباً به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اعلام کنند در غیر این صورت، فرد پذیرفته شده، هیچگونه ادعایی مبنی بر استخدام از این محل نمی‎تواند داشته باشد.

در ادامه تاکید شد: افرادی که اسامی آنها در جدول ذیل آمده است، ضروری است حداکثر تا تاریخ 16 دی ماه 1391 به اداره کل مربوطه مراجعه کرده و مدارک ذیل را به امور اداری آن دستگاه‎ها تحویل کنند. عدم مراجعه در موعد مقرر، به منزله انصراف تلقی خواهد شد و فرد پذیرفته‎شده هیچگونه حقی مبنی بر استخدام از این محل نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، تصویر برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان) و دو قطعه عکس 4*3 جدید، تمام رخ، پشت‎نویسی شده... است.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول