اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت استانداری خراسان‌رضوی تاکید کرد

سالم‌سازی محیط اداری مهم‌ترین وظیفه هسته‌های گزینش

خبرگزاری فارس: دومین گردهمایی هیئت‌های عالی و مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان در مشهد برگزار شد.

سالم‌سازی محیط اداری مهم‌ترین وظیفه هسته‌های گزینش

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن مظفری عصر امروز در دومین گردهمایی هیئت‌های عالی و مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی در مشهد با گرامیداشت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش، اظهار کرد: سالم‌سازی محیط اداری و انتخاب بهترین‌ها از جمله وظایف هسته‌های گزینش به شمار می‌رود.

مظفری افزود: سالم‌سازی فضا و ایجاد محیطی سرشار از آرامش برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی از جمله مواردی است که از طریق انتخاب کارکنانی اصلح، صورت می‌پذیرد.

وی گفت: دفاع از حق نظام، ولایت، قانون اساسی و مدیریت کشور در کنار صیانت از حقوق کارکنان از جمله دستاوردهای عملکرد صحیح هسته‌های گزینش‌ است.

مظفری تاکید کرد: پرهیز از عملکرد سلیقه‌ای و تخریبی در گزینش‌ها و رعایت سلامت و صیانت از حقوق مردم، از جمله موارد حائز اهمیت در گزینش‌ها به شمار می‌رود.

وی متعهد بودن، دارا بودن اخلاق کریمه و آگاه به مسائل و حساسیت‌های روز بودن را از جمله صفات گزینشگران دانست و تاکید کرد: گزینش‌ها، باید به دور از هر گونه حب و بغض صورت پذیرد.

در ادامه این گردهمایی، حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی، معاون نظارت و ارزیابی هیئت عالی گزینش کشور نیز با بیان اینکه نظام اسلامی، دارالسلام است و گزینش به عنوان مدخل ورودی نظام و باب سلامه است، بر دقت‌نظر و حساسیت گزینش‌ها تاکید کرد.

وی افزود: گزینش‌گران، باید به دور از هر گونه پیش داوری و قضاوت، نسبت به امر گزینش اقدام نموده و از حقوق افراد دفاع کنند.

معاون نظارت و ارزیابی هیئت عالی گزینش کشور با انتقاد از طولانی شدن روند پاسخگویی به پرونده‌ها در گزینش، بر تسریع در این امر تاکید کرد.

انتهای پیام/70001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول