اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

20 پژوهشگر برتر فنی و حرفه‌ای همدان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی 20 پژوهشگر برتر فنی و حرفه‌ای همدان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

20 پژوهشگر برتر فنی و حرفه‌ای همدان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مراسمی 20 پژوهشگر برتر اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان همدان تقدیر شدند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با تأکید بر نقش پژوهش برای رسیدن به نتیجه مطلوب اظهار داشت: تصمیم‌گیری و در نتیجه برنامه‌ریزی مدیران بر مبنای پژوهش، عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

سیدمهدی باقری گفت: 13 عنوان کتاب «مجموعه سوالات کتبی و پروژه‌های عملی» توسط مربیان فنی و حرفه‌ای همدان تألیف شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 25 نفر از کارشناسان و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان در تألیف کتب این اداره‌کل همکاری داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مجموعه سئوالات کتبی و پروژه‌های عملی نقشه‌کشی صنعتی، کارور بانک اطلاعاتی SQL,Access ، کارور انوکد، کارور Excell، نقشه‌بردار، بنای سفت کار، کمک بنای سفت کار، کمک گچ‌کار، کاشی‌کار، طراحی معماری، نقشه‌کشی معماری و نقشه‌کشی سازه عناوین کتب تألیفی است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان، برگزاری پودمان‌های پژوهشی ویژه مدیران و کارشناسان این اداره‌کل را مؤثر دانست و بیان داشت: در سال جاری 10 نفر از کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان در همایش‌ها و کنفرانس‌ها، مقالات علمی ارائه کرده‌اند.

عضو کمیته پژوهشی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان نیز در این مراسم با تأکید بر مسئله‌یابی به جای مسئله‌سازی گفت: صلاحیت‌های حرفه‌ای پژوهشگران و ترغیب مدیران به تصمیم‌گیری بر مبنای پژوهش در استفاده از نتایج پژوهش‌ها اثرگذار است.

فرهاد سراجی بر کیفیت‌گرایی عموم مردم تأکید کرد و اظهار داشت: کیفیت‌گرایی و استانداردگرایی باعث گرایش به پژوهش می‌شود و باید انگیزه لازم برای کیفی‌گرایی ایجاد شود.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول