اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

غفلت از کیفی‌سازی اماکن تفریحی ضربه به پیکره گردشگری است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از توجه صرف به کمی‌نگری در بحث اماکن اقامتی و تفریحی گفت: غفلت از کیفی‌سازی اماکن تفریحی و اقامتی ضربه به پیکره صنعت گردشگری است.

غفلت از کیفی‌سازی اماکن تفریحی ضربه به پیکره گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج کورش امیدی‌پور عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سفرهای انجام شده در سطح کشور در طول سال ساختارمند بوده و با برنامه‌ریزی خوبی مناسبی می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفر و گردشگری را از محورهای مورد توجه مسئولان و مردم برای ایجاد اشتغال و کار دانست و گفت: استان‌ها مختلف دارای شرایط متفاوتی برای جذب گردشگر هستند که برخی شرایط و زیرساخت‌های آن‌ها فراهم و استان ما جزء استان‌های در حال توسعه است.

امیدی‌پور تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های زیادی است که با وجود طبیعت بکر آن نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی اساسی بوده تا از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده برده شود و توجه به این امر نیازمند همت مسئولین و متولیان امر است.

وی تأکید کرد: از هم‌اکنون باید بحث گردشگری را با محوریت نوروز 92 بررسی کنیم و اقدامات لازم برای زیباسازی شهرها و استقبال از مهمانان نوروزی و گردشگران صورت پذیرد که این امر همت مسئولین را می‌طلبد.

این مسئول اقدامات سال گذشته شهرداری در قالب مانور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این طرح در قالب مانور استقبال از نوروز اجرا و برنامه خوب و مناسبی در این خصوص اعمال شده که در صورت امکان می‌توان آن را در سال جدید به صورت اجرایی درآورد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئولیت دستگاه‌ها و عوامل اجرایی طرح ستاد تسهیلات نوروزی با ورود گردشگران آغاز شده و در این برنامه خدمات بین‌راهی، اورژانس و هلال احمر بیشتر به منظور خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر مدنظر قرار گرفته می‌شوند.

امیدی‌پور استقرار تیم‌های مختلف خدمات‌رسان دستگاه‌ها در مناطق را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در این طرح با تمام توان و خدمات خود در اطلاع‌رسانی و خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران انجام وظیفه کنند.

وی اطلاع‌رسانی و بخشی از اسکان نوروزی را از وظایف آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز داشت: شرایط لازم به منظور خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران و اسکان جامعه هدف در ایام بارندگی در نظر گرفته شود تا در این ایام با مشکلی مواجه نشویم.

این مسئول عمرانی تاکید کرد: نظارت مستمر بر اماکن اقامتی و تفریحی مد نظر قرار گرفته شود و به دنبال کمیت موضوع نباشیم که این امر باعث می‌شود از کیفیت جذب گردشگر غافل شویم و باید دانست که ستاد تسهیلات سفرها یک امر فرا دستگاهی بوده که امیدواریم مکان‌های گردشگری وضعیت بهتری برای اسکان مسافران و گردشگران پیدا کنند. 

انتهای پیام/82011/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول