اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

صنعت گردشگری سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: توسعه صنعت گردشگری در کشور سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود.

صنعت گردشگری سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: یکی از منابع درآمدی کشورهای دنیا از محل گردشگران در حوزه‌های مختلف است و ورود افراد از کشورهای دیگر سبب افزایش درآمدی و ارزآوری برای کشور می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به حوزه درآمدی شهر پاریس فرانسه، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهر پاریس حضور گردشگران در این شهر است و در این میان به میزان وزن آهن‌های برج ایفل برای کشور طلا ذخیره کرده است.

خسروی بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت در ایران بررسی راهکارهای افزایش جذب گردشگر در کشور است و می‌تواند گام موثری در این مسیر باشد.

وی در ادامه گفت: گردشگری سبب آشنایی با فرهنگ‌ها و مناطق طبیعی کشور مقصد می‌شود که در اسلام نیز سفارش به این امر شده و همچنین در جذب گردشگر سلامت تاثیرگذار است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی بیان کرد: گردشگری سلامت فرصت مناسبی برای جذب گردشگر در مشهد است که می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و طبیعی که دارد در این راستا اقدامات موثری را به ثبت برساند.

خسروی با اشاره به اینکه مشهد هر ساله شاهد میلیون‌ها زائر از سراسر کشور و همچنین خارج کشور است خاطرنشان کرد: فضای مناسبی که در مشهد حکم‌فرما است و همچنین وجود مرقد امام رضا (ع) می‌تواند فرصت مطلوبی در راستای درآمدزایی و رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور باشد.

وی افزود: یکی از مسائلی که سبب رنج و افسردگی در افراد شده عدم وجود شادابی و نشاط در جامعه است که می‌توان با تامین زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی در کشور می‌توان در راستای سلامت روحی و روانی جامعه گام برداشت.

انتهای پیام/70001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول