اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

اجرای طرح کدینگ کارت سوخت در 3 شهر سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح کدینگ کارت سوخت برای خودروهای بنزین سوز و موتورسکیلت در سه شهرستان استان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح کدینگ کارت سوخت در 3 شهر سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده پیش از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در فرمانداری سراوان برگزار شد اظهار داشت: از سوم بهمن ماه امسال، طرح کدینگ کارت سوخت برای خودروهای بنزین سوز و موتورسکیلت در سه شهرستان سراوان و سیب سوران و زابلی اجرایی می‌شود.

وی از برخورد قاطع و قانونی با خودروهای پلاک مخدوش که باعث به وجود آمدن بسیاری از معضلات و حتی بعضا ناهنجاری‌هایی در سطح استان می‌شود خبر داد و افزود: از زمان اجرای این طرح از 25 آذرماه امسال تا 13 دی‌ماه جاری، 137 دستگاه خودروی سنگین و 378 دستگاه خودروی سبک توسط نیروی انتظامی توقیف و اعمال قانون شد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: طبق دستور مرجع قضایی نسبت به توقیف خودروهای پلاک مخدوش به مدت یک ماه و گواهینامه خاطیان مدت سه ماه اقدام می‌شود.

شیخ‌زاده بیان کرد: با توجه به شناسایی سهمیه بگیران واقعی و حل مشکلات تأمین سوخت خودروهای سه شهرستان سراوان و سیب سوران و زابلی مقرر شد از امروز به مدت یک هفته تمامی خودروهای بنزین سوز و موتورسیکلت اطلاع رسانی شوند و سپس طرح کدینگ کارت سوخت از سوم بهمن‌ماه امسال اجرا شود.

وی گفت: برای نظارت بر عملکرد خودروهای نفت گازسوز درون شهری، سیستم کنترل ناوگان حمل و نقل GPS در شهرستان‌های سراوان، سیب سوران و زابلی با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تمامی موتور پمپ‌های فاقد پروانه بهره‌برداری سه شهرستان فوق‌الذکر که قبل از سال 85 سابقه دریافت سهمیه و یا شاکی خصوصی ندارند به مدت یک فصل کشت با نصب Gps برای برقراری سهمیه سوخت از طریق سازمان‌های جهادکشاورزی اقدام و در این مدت نسبت به دریافت پروانه بهره‌برداری اقدام کنند.

شیخ زاده بیان داشت: رفع مشکل سوخت در استان و سه شهر سراوان، سیب سوران و زابلی همراهی مردم و تدبیر مسولان را می‌طلبد و برای رفع مشکل مردم باید تلاش کرد.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول