اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

افزایش تعداد دفاتر حج و زیارت سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد دفاتر حج و زیارت استان سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد.

افزایش تعداد دفاتر حج و زیارت سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی ظهر امروز در دیدار با مدیران دفاتر حج و زیارت استان اظهار داشت: تعداد 10 دفتر حج و زیارت در سیستان و بلوچستان جوابگوی جمعیت بیش از 2 میلیون نفری استان نیست.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان بیش از 11 درصد از مساحت کشور را دارا می‌باشد، افزود: مسئولان سازمان حج و زیارت در مرکز کشور باید نسبت به این استان توجه ویژه‌‌ای قائل شوند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت صادقانه برای مردم عبادت است بیان داشت: مردم استان چه سنی و چه شیعه در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت‌فقیه و حافظ نظام جمهوری اسلامی هستند.

نارویی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان سرشار از معادن غنی و خدادادی است که با بهره‌برداری از این منابع می‌توانیم چهره استان را دگرگون کنیم.

وی ادامه داد: حج، جایگاهی است که در آن باید با حفظ عزت دینی وارد شویم زیرا این عرصه، عرصه‌ای است که می‌تواند مایه عزتمندی فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تلاش و هدایت و همت خالصانه مسئولان و کارگزاران حج را، کار انبیا و بزرگان دین دانست.

نارویی گفت: مدیریت جمعی حجاج با توجه به شرایط آب و هوایی و ازدیاد جمعیت کار ساده‌ای نیست و این مهم اجر خاصی از سوی خداوند مهربان دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان براساس آمار سازمان یونسکو بالاترین ضریب هوشی کشور را دارند، افزود: استان سیستان و بلوچستان محروم نیست بلکه مظلوم است و همه باید تلاش کنیم تا چهره مظلومیت استان را در کشور تغییر دهیم.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول