اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرداری و میراث فرهنگی

آبشار یاسوج‌سریع‌تر ساماندهی شود/رضایت بازدیدکنندگان مهم‌تر است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرداری و میراث فرهنگی این استان گفت: ‌آبشار یاسوج‌سریع‌تر ساماندهی شود چرا که رضایت بازدیدکنندگان مهم‌تر است.

آبشار یاسوج‌سریع‌تر ساماندهی شود/رضایت بازدیدکنندگان مهم‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به این‌که از محل استقرار و اماکن دولتی در این استان هزینه‌هایی دریافت می‌‌‌‌شود اگر شرط بر پرداخت هزینه به اماکن وجود دارد باید با ضابطه و در حسابی مشخص با سند معتبر لحاظ شده باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: نمایشگاه‌ها باید به موقع برپا و راه‌اندازی شوند بنابراین رعایت قیمت، کیفیت محصول، رعایت آداب و اخلاق اسلامی و اولویت برای تولید کننده داخلی مد نظر قرار گرفته شود و شرایط لازم برای همیشه در این خصوص فراهم شود.

صابری گفت: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی که در سطح ورودی‌های شهرها ساخته می‌شوند با توجه به این‌که از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند باید آن‌ها را به صورت کاملا مجهز با ارائه کلیه خدمات رفاهی بهداشتی تحویل دهند.

وی اذعان کرد: نظارت و کنترل بر مجتمع‌های بین راهی لحاظ شود اگر نمازخانه آن‌ها تکمیل نشده در زمان مشخصی آماده و در اختیار مسافران قرار داده شود.

مسئول ارشد اجرایی دولت در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مرکز بهداشت، میراث فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانداری‌ها در طول سال اماکن تفریحی در ورودی‌ها و درون شهرها را به صورت دوره‌ای کنترل کرده و بازرسی لازم اعمال شود.

صابری گفت: هلال‌احمر، اورژانس جاده‌ای، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، راه و شهرسازی و پلیس‌راه به صورت پایگاه‌های مرتبط با مجموعه کامل و ساماندهی مناسب در مکان‌های مد نظر حضور داشته باشند.

وی کنترل بازار از نظر قیمت، سلامت و کیفیت محصولات توزیع شده را بر عهده صنایع معاون و امور صنفی دانست و گفت: به بانک‌ها ابلاغ شود همه خودپردازها در این ایام سالم باشد و آموزش و پرورش اسکان مسافران به صورت عام را در نظر داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان اطلاعات کامل امامزاده‌ها را در ورودی‌های اماکن مذهبی داشته باشد و فضای عمومی و خدمات بهداشتی در این اماکن لحاظ شود تا علاوه بر فرهنگ زیارت فرهنگ دینی نیز ایجاد شود.

صابری تاکید کرد: شهرداری و میراث فرهنگی اقدامات لازم جهت ساماندهی آبشار یاسوج را اعمال کنند تا قبل از فصل ترافیک و ورود گردشگر به این مکان اقدامات لازم لحاظ شود چرا که رضایت‌مندی مسافران و بازدیدکنندگان مهم‌تر و بهتر از میزان پرداخت عوارضات در سطح ورودی این تفرجگاه است.

این مسئول توزیع صنایع دستی و نظارت بر فروش آن‌ها را بر عهده میراث فرهنگی گذاشت و گفت: فضای لازم جهت برگزاری دعای تحویل سال در اماکن مذهبی مد نظر قرار گرفته شود تا از فضای معنوی آن‌ها در این ایام نیز استفاده لازم صورت پذیرد.

صابری به برنامه‌های سال نو و نحوه اجرای آن‌ها اشاره و اظهار کرد: اگر برنامه‌ شاد عیدانه به منظور سال نوی جدید در نظر گرفته شده باید شرایط و ضوابط آن رعایت شود چرا که فرهنگ جامعه و توده مردم اسلامی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راهدارخانه‌ها توقفگاه و استراحتگاه موقتی برای مسافران و گردشگران لحاظ شود تا خستگی ناشی از مسافت طولانی باعث دیگر عواقب جبران‌ناپذیر در ایام مسافرت نشود و مقرر شود برخی تجهیزات هلال احمر در دیگر پایگاه‌های جاده‌ای وجود داشته باشد.

انتهای پیام/82011/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول