اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان بیان کرد

جذب گردشگر مهم‌ترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: جذب گردشگران و فراهم ساختن زمینه مناسب برای اقامت آنها از مهم‌ترین اهداف ستاد تسهیلات نوروزی است که امیدواریم بتوانیم این مهم را به انجام برسانیم.

جذب گردشگر مهم‌ترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی در سومین جلسه تسهیلات نوروزی استان کرمان به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در نوروز 92 اشاره کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه باید از بهترین و شاخص‌ترین هنرهای دستی و سنتی استان کرمان برای استفاده و معرفی به گردشگران بهره برد.

وی افزود: در نوروز 92 علاوه بر نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در محل یخدان مویدی نمایشگاهی دیگری با ابعاد کوچک‌تر در محل کاروانسرای گنجعلی‌خان که محل تجمیع گردشگران برای دیدن از بناهای تاریخی است، برپا می‌شود.

شمس‌الدینی از چاپ اقلام تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی گردشگران خبر داد و  بیان داشت: برای شناساندن هرچه بهتر مناطق گردشگری و بناهای تاریخی به گردشگران باید از اقلام و برندهای تبلیغاتی درون و برون شهری، تابلوهای اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرستان‌های استان، شبکه‌های تلویزیونی و پخش کلیپ‌های کوتاه‌مدت در محل بناهای تاریخی شاخص استان استفاده کرد.

وی به ماندگاری و افزایش اقامت مسافران اشاره و تصریح کرد: جذب گردشگران و فراهم ساختن زمینه مناسب برای اقامت آنها از مهم‌ترین اهداف ستاد تسهیلات نوروزی است که امیدواریم با همکاری همه جانبه دستگاه‌های ذیربط بتوانیم این مهم را به انجام برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با توجه به وجود مراکز اقامتی و آثار متعدد گردشگری و تاریخی در اکثر شهرستان‌های استان، می‌توانیم شاهد حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران باشیم.

وی از برگزاری جشنواره‌های متعدد در محل بناهای تاریخی و مناطق گردشگری خبر داد و خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بیشتر جشنواره‌های گردشگری می‌توان از گروه‌های هنری دانش‌آموزی و دانشجویی علاقمند استفاده کرد.

انتهای پیام/2446/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول