اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

توسعه هلدینگ گردشگران درمان موثرترین تبلیغ در جذب گردشگر است

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه هلدینگ و ارتقای خدمات به گردشگران درمان موثرترین تبلیغ در جذب گردشگر محسوب می‌شود.

توسعه هلدینگ گردشگران درمان موثرترین تبلیغ در جذب گردشگر است

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ارز اولویت دوم گردشگری سلامت است.

وی افزود: گردشگری سلامت از آنجایی یکی از ظرفیت‌های عظیم گردشگری تلقی می‌شود که در سنوات گذشته رشد چشمگیری در حوزه تولید علم و به ویژه علوم درمانی پزشکی داشته‌ایم.

مصری با بیان اینکه درصد خطای پزشکی ایران در قیاس با پیشرفته‌ترین کشورهای جهان کمتر است، خاطرنشان کرد: برای مثال انگلیس از کشورهایی بوده که با عنوان سرآمد علوم پزشکی و هایتک، درصد خطای پزشکی بسیار بالایی نسبت به ایران دارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گردشگران درمانی را مبلغان توریستی توصیف کرد و ادامه داد: توسعه گردشگری سلامت یک برابر برای سلامت و دو برابر برای مشاغل غیرمستقیم و درگیر با گردشگری سلامت سودآور است.

وی تصریح کرد: مشهد توانایی این را دارد که با عنوان قطب گردشگری سلامت در مسیر گردشگری مذهبی معرفی شود چرا که بیمارستان رضوی با مجهزترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیروی انسانی متخصص امروز حرف بسیاری برای تعریف پیشرفت دارد.

مصری یکی از راهکارهای توسعه جذب گردشگر را از مسیر ارائه خدمات، ساماندهی سیستم حمل و نقل دانست و یادآور شد: سیستم حمل و نقل گردشگران خارجی باید در سیستمی مجزا و منفک با عنوان شرکت‌های تجاری و گردشگری به ارائه تسهیلات در حمل و نقل آنان بپردازد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امکانات و تجهیزات در بخش پذیرش گردشگران خارجی ضعیف است؛ در بخش خدمات درمانی غنی و قوی هستیم اما از ضعف در ناحیه امور مرتبط با اقامت و هلدینگ برخورداریم.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی تاکید کرد: برگزاری این کنفرانس به این معنی است که توانایی علمی سبب جذب گردشگر می شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در کنفرانس گردشگری سلامت در مسیر غنای علم و تولید مضاعف آن جذب توریست را گسترش می‌دهیم و این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که به طور حتم با موفقیت روبه رو می‌شود.

انتهای پیام/70019/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول