اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فرهنگ اسلامی سبب جذب گردشگران سلامت می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای ایران اسلامی به فرهنگ کشورهای اسلامی بسیار نزدیک است که این امر سبب جذب گردشگران از کشورهای اسلامی به کشور می‌شود.

فرهنگ اسلامی سبب جذب گردشگران سلامت می‌شود

عفت شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: شهر مشهد بیانگر معرفت دینی است و زائران با ورود به این شهر از معنویت خاصی برخوردار می‌شوند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور بانوان افزود: فضای ایران اسلامی به فرهنگ کشورهای اسلامی بسیار نزدیک است که این امر سبب جذب گردشگران از کشورهای اسلامی به کشور می‌شود اما باید فرهنگ و رسوم و آداب خود را به گردشگرانی که از مراکز تفریحی بازدید می‌کنند نشان دهیم تا از این طریق فرهنگ غنی ایران به سایر کشورها معرفی شود.

شریعتی با اشاره به جذب گردشگران سلامت خاطرنشان کرد: سلامت ایرانیان باید در درجه نخست مورد توجه قرار بگیرد و سپس برای ارائه خدمات درمانی به سایر کشورها با انعکاس پیشرفت‌های دانش پزشکی خود تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس‌های علمی در کشور اظهار کرد: باید به همایش‌ها توجه ویژه‌ای شود زیرا در حال حاضر از طرف نظام استکباری دنیا تبلیغات سوء بسیاری علیه ایران می‌شود تا کشور را در سطح پایین و عقب افتاده نشان دهند و این همایش‌ها می‌تواند توانمندی کشور را در عرصه‌های مختلف به سایر کشورها اطلاع‌رسانی کند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور بانوان در ارتباط با سرمایه‌گذاری در گردشگری سلامت اظهار کرد: سرمایه گذاری در گردشگری سلامت به سود کشور است و باید زمینه‌ای را در کشور فراهم کرد تا این موضوع مورد توجه بخش‌های خصوصی قرار گیرد و با فعالیت این بخش گردشگران سلامت بیشتری را به سوی کشور جذب کنیم.

شریعتی تاکید کرد: علاوه بر امکانات و تجهیزات مدرن بیمارستان رضوی، وجود بارگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس در روحیه بیمار و خانواده او تاثیرت مثبتی داشته و در بهبود روند درمان بیمار موثر است که این موضوع سبب جذب گردشگران سلامت به این شهر می‌شود.

انتهای پیام/70003/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول