اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بروجن:

جاده دسترسی شهرک الهیه بروجن در دست احداث است

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن گفت: جاده دسترسی به شهرک الهیه بروجن به طول 2 هزار و 500 متر و عرض 35 متری در دست احداث است.

جاده دسترسی شهرک الهیه بروجن در دست احداث است

حمید شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به احداث شهرک الهیه بروجن، اظهار داشت: با توجه به نیاز به آماده سازی جاده تردد مناسب برای دسترسی به این شهرک مسیر ارتباطی این شهرکرد با صرف 800 میلیون تومان اعتبار به طول 2 هزار و 500 متر و عرض 35 متری در دست احداث است.

این مسئول با اشاره به مکان‌یابی آرامستان جدید این شهر، افزود: مکان‌یابی دفن اموات با توجه به ایجاد مشکلات زیست محیطی و بهداشتی که ممکن است برای مردم به وجود آورد از جمله دغدغه‌های این شهرداری بود که با تعیین فضای جدید این مشکل برطرف شد.

شفیع‌زاده افزود: آرامستان جدید شهر بروجن در فاصله یک هزار و 500 متری از شهر بروجن قرار دارد که با توجه به چشم انداز 100 ساله این شهر احداث و از مردادماه سال گذشته نیز نخستین مراسم خاکسپاری در این آرامستان صورت گرفته است.

شهردار بروجن مساحت آرامستان جدید شهر بروجن را 30 هکتار اعلام کرد و ابراز داشت: تاکنون 16 هکتار از این مجموعه آماده سازی شده است.

وی از کمک 500 میلیون تومانی یک خیر برای احداث مجموعه غسالخانه این آرامستان خبر داد و گفت: 50 درصد اعتبار مورد نیاز برای احداث غسالخانه این آرامستان از سوی این خیر نیکوکار تأمین شده است.

این مسئول مساحت زمین این غسالخانه را یک هزار و 250 مترمربع اعلام و عنوان کرد: قطعات دفن زمین در چهار بلوک تعبیه شده است که هر بلوک 13 قطعه را در بر می‌گیرد.

شفیع‌زاده در ادامه همچنین از احداث یک باب حسینیه در جوار این آرامستان خبر داد و اذعان داشت: یکی از مشکلات مردم درباره برگزاری مراسم اموات حضور در مساجد شهر و یا محله خود بود که با احداث این حسینیه این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

شهردار بروجن در پایان متذکر شد: احداث حسینیه بهشت فاطمه(س) که با کمک خیرین این شهر در دست احداث است تاکنون از پیشرفت 30 درصدی برخوردار است که البته به دلیل برودت هوا فعلاً متوقف شده است.

انتهای پیام/68006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول