اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

استقرار 380 راهدار در سطح جاده‌های گلستان

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: 380 نفر از راهداران در مناطق کوهستانی و برفگیر گردنه‌دار و در سطح جاده‌های استان استقرار یافتند.

استقرار 380 راهدار در سطح جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، محمدتقی جوان‌شورابی راهداری را مجموعه عملیاتی دانست که سطح سرویس جاده را در سطح سرویس اولیه نگهداری و بهینه‌سازی می‌کند اظهار داشت: شانه‌سازی، لکه‌گیری آسفالت، لایروبی و تنقیه پل‌ها، پاکسازی تابلوها و علائم، ترمیم گاردریل‌ها و خط‌کشی‌ها مجموعه عملیات راهداری هستند که باعث می‌شود سطح سرویس جاده به صورت اولیه باقی بماند.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان و بارش باران و برف تصریح کرد: برفروبی از اقدامات مهم راهداری در فصل زمستان است که برای تردد ایمن در جاده‌ها در بسیاری از مناطق کوهستانی و جاده‌های برفگیر استان به موقع و با برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

650 کیلومتر در مناطق کوهستانی و برفگیر گردنه‌دار قرار دارد

جوان‌شورابی خاطرنشان کرد: از مجموع یک‌هزار و 700 کیلومتر از راه‌های برفگیر استان 650 کیلومتر در مناطق کوهستانی و برفگیر گردنه‌دار قرار دارد که در برفروبی زمستانه مورد توجه خاص قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته 380 نفر از راهداران در سطح جاده‌های استان استقرار یافته و بر طبق برنامه‌ریزی به صورت کشیک چند روزه، ماهانه و هفتگی به انجام عملیات راهداری در سطح راه‌ها می‌پردازند.

به گفته جوان‌شورابی، 156 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین با انجام به موقع برفروبی برای بازگشایی به موقع راه‌ها اقدام می‌کنند تا ترددی امن برای رانندگان فراهم شود.

وی همکاری ارگان‌های ذیربط را در انجام خدمات زمستانه بسیار مهم دانست و گفت: این دستگاه‌ها اگر در کنار هم قرار نگیرند، شاید نتوان به خوبی از عهده کار برآیند.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول