اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نماینده مردم شبستر در مجلس مطرح کرد

وعده 8 ماهه برای اتمام 4 بانده کردن جاده شبستر ـ تسوج

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات چهار بانده کردن جاده شبستر ـ‌ تسوج آغاز شده و تا هشت ماه آینده و در دولت دهم به اتمام خواهد رسید.

وعده 8 ماهه برای اتمام 4 بانده کردن جاده شبستر ـ تسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از تسوج، علی علیلو بعد از ظهر امروز  در جلسه هم‌اندیشی ‌بررسی مسائل و مشکلات بخش تسوج کشاورزی را مبنای توسعه در اقتصاد این منطقه عنوان کرد و افزود: بخش کشاورزی مکمل بخش‌های دیگر از جمله بخش صنعت است و اولویت کاری مسئولان باید برطرف کردن مشکلات بخش کشاورزی به عنوان زیرساخت توسعه برای بخش‌های دیگر باشد و باید تلاش کرد مشکلات این بخش حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: ان‌شاالله با انتقال آب ارس به این منطقه بخش اعظمی از نارسائی‌های این بخش  در حوزه آب برطرف شود.

علیلو چهار بانده کردن جاده شبستر ـ تسوج و ایجاد راه ارتباطی تسوج ـ مرند را از طرح‌های ماندگار دولت عنوان کرد و افزود: با انجام پیگیری‌های انجام یافته و انعقاد قرار‌داد با قرارگاه خاتم، تجهیز کارگاه و اجرایی شدن عملیات چهار بانده کردن جاده شبستر ـ تسوج آغاز و جاده ارتباطی مرند ـ تسوج نیز همزمان با این طرح اجرایی و تا هشت ماه آینده  و پایان دولت دهم به اتمام خواهد رسید.

*انتقاد از عدم تجهیز درمانگاه‌های

علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تجهیز برخی درمانگاه‌های منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه سلامت جسمانی مردم باید در اولویت قرار گیرد، عدم وجود برخی از امکانات در درمانگاه تسوج باعث تاسف است و باید مسئولان وزارت بهداشت و درمان به این امر همت گمارند.

درمانگاه تامین اجتماعی در بخش تسوج ایجاد می‌شود

وی افزود: برابر توافق به عمل آمده با مدیرعامل تامین اجتماعی کشور مقرر شده در بخش تسوج درمانگاه مجهز و شبانه‌روزی تامین اجتماعی در این بخش ایجاد شود. ‌ 

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی به طرح لایحه یکسان‌سازی بیمه‌ها در مجلس نهم اشاره کرد و گفت: در صورت تحقق و تصویب این لایحه در مجلس، یکی از افتخارات این دوره از مجلس خواهد بود تا امور درمان مردم متمرکز و انجام تعهدات بیمه‌ها فقط در یک قالب انجام و پاسخگو باشند.

ایجاد مدارس استعداد درخشان

وی به مصوب شدن ایجاد مدارس استعداد درخشان در شهرستان خبر داد و  اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته مقرر شده در بخش‌های صوفیان و تسوج مدارس نمونه برای رفاه حال شهروندان ایجاد شود.

علیلو از مسئولان شهرستان و بخش‌های منطقه خواست با پیگیری برای ‌احداث شهرک اداری در مرکز شهرستان و مجتمع اداری در مراکز بخش‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/60005‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول