اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان خبر داد

پیشرفت 62 درصدی جاده دسترسی به سد نرماب مینودشت‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان گفت: جاده دسترسی به تاج سد نرماب، راه جایگزین روستاهای بالادست این سد و بخشی از تونل چهل‎چای، با 62 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

پیشرفت 62 درصدی جاده دسترسی به سد نرماب مینودشت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار داشت: در پی احداث سد نرماب واقع در شهرستان مینودشت با قطع جاده ارتباطی روستاهای لیسه، قلعه‎چه، سرخو و تخت، جاده جایگزینی پیش‎بینی شده است، که تاکنون با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی کل خاک‌برداری و سنگ‎برداری مسیر جاده به طول 5/7 کیلومتر، اجرای زیرسازی مسیر جاده به طول 5/7 کیلومتر اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای ابنیه فنی مسیر جاده به تعداد 28 دستگاه، اجرای دیوارهای حائل مسیر جاده، حفاری و تحکیمات تونل چهل‎چای به طول 450 متر از جمله اقداماتی است که تاکنون اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای باقیمانده ابنیه‎های مسیر جاده، ادامه اجرای دیوارهای حائل و عملیات زیرسازی مسیر جاده در دست اقدام است.

حیدریان با اشاره به مشکلات کمبود تامین منابع مالی برای ادامه فعالیت اجرایی، افزود: اجرای بیس، دیوار حائل باقیمانده و آسفالت مسیر جاده از جمله اقداماتی است که امیدواریم در صورت تامین منابع مالی، در مراحل بعدی انجام پذیرد.

گفتنی است عملیات اجرایی احداث سد نرماب به عنوان بزرگترین سد استان، برای کنترل و ذخیره سیلاب، تامین آب کشاورزی، صنعت و تامین آب شرب مورد نیاز شهرستان‎های مینودشت، گالیکش، کلاله، گنبدکاووس، نوار مرزی و مراوه‎تپه در سال گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول