اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خبر داد

بهره‌برداری از 11 کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از بهره‌برداری 11 کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع در شهرستان با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان خبر داد.

بهره‌برداری از 11 کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع در هندیجان

حمید مطرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به اختصاص اعتبارات تملک دارایی سال 91 به شهرستان، 300 میلیون تومان به بخش کشاورزی برای بهره‌برداری از 11 کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی شهرستان در راستای رفع مشکلات کشاورزان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افزود: این پروژه بین مزارع روستاهای چم‌کنار، چم‌تنگ و کره پا احداث شده که با استقبال چشمگیر روستاییان روبه‌رو شده است.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: با توجه به اهمیت وجود راه‌های دسترسی به مزارع، وصول آسان در تمام فصول و در هر شرایط آب و هوایی همچنین با در نظر گرفتن کمبود جاده‌های مذکور در بین مزارع شهرستان، توجه هر چه بیشتر به احداث چنین امری توسط سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا این مدیریت تمام توان و همت خود را برای جذب منابع مالی به‌منظور سرمایه‌گذاری در این خصوص به‌کار بسته است که امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط در این زمینه اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد.

مطرودی خاطر نشان کرد: در سال جاری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به‌منظور ادامه پروژه جاده بین مزارع اعتباراتی مصوب شده که به محض ابلاغ موافقت‌نامه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول