اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری راه و شهرسازی فیروزآباد

جاده دسترسی به امامزاده پیر بی‌شک میمند آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: با همکاری اداره راه و شهرسازی فیروزآباد، جاده دسترسی به بقعه متبرکه پیر بی‌شک میمند آسفالت می‌شود.

جاده دسترسی به امامزاده پیر بی‌شک میمند آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزآباد در جلسه بازرسی از پروژه امامزاده پیر بی‌شک که با حضور روسای ادارات راه و شهرسازی، امور عشایری، شهرک‌های صنعتی و بخشدار میمند برگزار شد، اظهار داشت: جاده دسترسی از آسفالت تا محل امامزاده به طول 3.5 کیلومتر به صورت خاکی است و هم‌اکنون تردد زائران و مردم با دشواری انجام می‌شود.

احمد امیری افزود: عملیات راه‌سازی و آسفالت جاده این بقعه شریف با همکاری اداره راه و شهرسازی و با هزینه‌ای بالغ بر یک ‌میلیارد ریال صورت می‌پذیرد و تمام ماشین‌آلات راه‌سازی مورد نیاز توسط این اداره فراهم می‌شود.

وی در مورد طرح جامع بقعه پیر بی‌شک نیز گفت: با توجه به اینکه بنای قبلی این بقعه متبرکه قدیمی بود و نیاز به بازسازی داشت، طرح جامع حرم به همت مهندسان و کارشناسان اداره فنی اوقاف فارس تهیه شد و عملیات ساختمان جدید هم‌اکنون در حال احداث است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد از همکاری اداره راه و شهرسازی میمند در اجرای این پروژه عام‌المنفعه و خیرخواهانه تشکر کرد و ابراز داشت: توسعه و ترویج سنت حسنه وقف و گسترش معارف اهل‌بیت (ع) در راستای خدمت‌رسانی به مردم است و این امر تنها با همدلی ادارات و بخش‌های مختلف فرهنگی در شهرستان فیروزآباد محقق می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول