اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت:

جاده‌های دهدشت همچنان قربانی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: متأسفانه آن‌چنان که باید، به وضعیت تأسف‌بار جاده‌های دهدشت توجه جدی نشده و این جاده‌ها هم‌چنان قربانی می‌گیرند.

جاده‌های دهدشت همچنان قربانی می‌گیرند

حسین جهادگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به جایگاه و اهمیت شوراها اظهار داشت: متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد آن‌چنان که باید به شوراها توجه نمی‌شود.

عضو شورای شهر دهدشت با انتقاد از نوع نگرش دستگاه‌ها و نهادهای دولتی به شوراها گفت: مصوبات شوراها در شهرستان کهگیلویه قدرت اجرایی ندارند.

رئیس شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شوراها با توجه به این‌که منتخبین مردم هستند باعث می‌شود که مردم نیز از آن‌ها انتظار داشته باشند.

جهادگر بی‌مهری دستگاه‌های دولتی و مدیران به تصمیمات و مصوبات شوراها را غیر قابل قبول دانست و افزود: امیدواریم که این روند دیگر ادامه نداشته باشد.

وی حضور اعضای شورای شهرستان در شورای اداری را امری ضروری دانست و گفت: متأسفانه به‌رغم این‌که حضور اعضای این شورا در قانون شوراها آمده است ولی در این رابطه نیز کم کاری صورت می‌گیرد و تاکنون در شورای اداری از اعضای شورای شهرستان که عصاره شوراهای شهر و روستا هستند، دعوت نشده است.

رئیس شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدون شک بر همگان روشن است که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه هر چه دارد از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: گر چه در بعضی حوزه‌های شهرستان، کهگیلویه روند رو به رشدی داشته است ولی در حوزه راه‌ها دچار رکود اساسی است و روز به روز بر عمق این عقب‌ماندگی افزوده می‌شود.

جهادگر تصریح کرد: متأسفانه همین بی‌توجهی به جاده‌های شهرستان کهگیلویه باعث شده تا به قتلگاه‌هایی برای مردمان این دیار تبدیل شود.

وی یادآور شد: ای کاش متولیان راه و شهرسازی و استاندار فقط یک بار برای بازدید از جاده‌های این شهرستان وقت بگذارند تا عمق فاجعه را در این جاده‌ها ببینند.

این عضو شورای شهرستان کهگیلویه افزود: جاده دهدشت به سرفاریاب و دهدشت به سوق و لنده از ابتدای احداث تاکنون هیچ‌گونه تغییری نکرده‌اند و در حال حاضر به سختی می‌شود از این مسیرها تردد کرد.

جهادگر ادامه داد: سال‌های متمادی، مردم سوق و لنده در آرزوی تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده خود بودند ولی متأسفانه این پروژه علاوه بر این‌که نیمه کاره رها شده بسیار خطرناک‌تر هم شده است.

عضو شورای شهرستان کهگیلویه ادامه داد: امیدواریم که در اسرع وقت چاره‌ای اساسی برای جاده‌های منتهی به دهدشت اندیشیده شود.

جهادگر بیان کرد: همه از وضعیت اعتبارات و بودجه‌ها خبر داریم ولی بدون شک اصلاح و تعمیر جاده‌های کهگیلویه با توجه به میزان ترددی که از آن‌ها صورت می‌گیرد باید در اولویت قرار داشته باشد.

 

انتهای ‌پیام/82008/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول