اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

نفاق از جمله آثار زیانبار دروغ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: عدم پذیرش عبادات، ابتلا به فقر و نیازمندی و محرومیت از اقامه نماز شب از جمله آثار زیانبار دروغگویی است.

نفاق از جمله آثار زیانبار دروغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بر اساس مفاد آیات و روایات متعدد ابتلا به نفاق، رسوایی در جامعه ،عدم پذیرش عبادات، ابتلا به فقر و نیازمندی و محرومیت از اقامه نماز شب از جمله آثار زیانبار دروغگویی است.

وی با اشاره به سالگرد قیام خونین 19 دی ماه سال 56 حوزه علمیه قم، تصریح کرد: این قیام به دنبال توهین رژیم به ساحت مقدس رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روزنامه اطلاعات به وجود آمد در واقع انگیزه این قیام حماسی که نقطه عطف برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود به عنوان دفاع از ولایت صورت گرفت.

‌موسوی‌شکوری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: پیاده‌روی حدود 16 میلیون نفر شیعه از 130 کشور جهان فاصله 81 کیلومتری بین نجف تا کربلا در عین ناامنی جاده‌ها توسط عوامل استکبار جهانی و ارتجاع عرب پیام مهم جهانی و بین‌المللی داشت.

این مسئول اعلام کرد: این پیام عبارت از «هیهات منا الذلة» بود که افرادی که این اقدام را کرده‌اند از امام خود اباعبدالله الحسین (ع) در حماسه عاشورا یاد گرفته‌اند امید داریم غفلت‌زدگان و دشمنان اسلام و مسلمین این پیام عاشورایی را گرفته باشند.

وی با اشاره به رزمایش ولایت 91 ارتش جمهوری اسلامی در خلیج فارس، دریای عمان و شمال اقیانوس هند با مشارکت کشتی‌های جنگی، زیردریایی‌ها، ناوچه‌ها و هواپیماها اذعان داشت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی در این رزمایش با آزمایش کردن سامانه‌های جدید دفاعی و تجهیزات جنگ الکترونیکی اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به نمایش درآورد.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول