اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

9 دی نقطه روسیاهی جریان نفاق است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 9 دی آزمون سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است که با بصیرت و دینداری خود نقاب از چهره روسیاهی جریان نفاق برداشتند.

9 دی نقطه روسیاهی جریان نفاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در نشست بصیرت بسیجیان در آستانه 9 دی در مسجد آبروان اردبیل اظهار داشت: در 9 دی ملت ایران از آزمونی ارزشمند که در آن بصیرت، دینداری، تقوا و صلابت موج می‌زد موفق و پیروز بیرون آمده و به تمام دشمنان ثابت کردند که این نظام در مسیر حرکتی ارزشمند خود گرفتار تحرکات نفاق و فتنه‌گران نمی‌شود.

وی با یادآوری اینکه در این روز اوج وفاداری ملت ایران به ولایت فقیه و رهبری صالح جامعه به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد:‌ در 9 دی این ملت دشمنان این نظام را چنان آشفته کردند که بیش از دو سال است که هنوز از حیرت و سرگیجی 9 دی نتوانستند بیرون بیایند.

بابازاده از این روز به عنوان تبلور ایمان و اراده و حرکت عظیم ملت ایران در صیانت از ارزش‌های واقعی اسلام و مکتب دینی یاد کرد و ادامه داد: در این روز مردم وفادار ایران با آرمان امام و شهدا نمایشی از استقامت، بصیرت و ایثار خود را در حفظ کیان نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ‌ملت ایران در 9 دی سال 88 در لبیکی جانانه به امام حسین (ع) و مرام آن حضرت اوج حماسه پشتیبانی از سرمایه‌های اصیل این نظام را به رخ کشیدند و به دنیا اعلام داشتند که این نظام پیوندی عمیق با امام و ولایت و سرمایه معنوی اهل بیت عصمت و طهارت دارد.

وی یکی از شاخصه‌های این روز را مجهز شدن امت به ایمان قوی و پشتیبانی دلگرم‌کننده مبانی معنوی توصیف کرد و بیان داشت: هیچ حرکتی جز وفاداری به امام حسین (ع) و آرمان آن حضرت نمی‌توانست این ملت دلداده را چنین به صحنه بیاورد در حالی که امت اسلامی در یک زایش واقعی چنان بساط فتنه‌گران را برچیدند که برای همیشه حاکمیت بی‌بصیرت آنها به انحلال و انحطاط افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در 9 دی نه تنها این ملت که بارها در وفاداری به انقلاب پیروز میدان بودند بلکه در این آزمون سخت با خلق حماسه‌ای جاودانه اصالت انقلابی خود را بار دیگر به تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا نشان دادند.

بابازاده از 9 دی به عنوان تبلور عشق و ارادت واقعی به اهل بیت عصمت و طهارت یاد کرد و گفت:‌ در 9 دی این ملت کاری کردند که برای همیشه در تاریخ این نظام ماندگار و جاودانه می‌ماند.

همچنین معاون فرماندار نمین نیز در جلسه هماهنگی برنامه حماسه 9 دی افزود: در 9 دی ملت ایران هشداری جدی به یزیدیان روزگار داد که نمی‌توانند با افکار پوسیده به ساحت اسلام ضربه وارد کنند.

یونس خانی از 9 دی به عنوان تجلی هویت و ماهیت ولایت و دینداری یاد کرد و اظهار داشت: جریان فتنه 88 به عنوان غربالی برای جدا کردن مؤمنان از مفسدان بوده است.

وی تصریح کرد: ‌در این فتنه عظیم عده‌ای سعی کردند انقلاب اسلامی را با داشتن عظیم‌ترین سرمایه مردمی به انحراف بکشانند و ملت را با ولایت در تقابل قرار دهند که در یک درایت بی‌نظیر مقام معظم رهبری و بصیرت ملت این فتنه خنثی شد.

انتهای پیام/62006/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول