اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

حماسه 9 دی نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق بود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: حماسه نهم دی به عنوان نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق و فتنه ثابت کرد که هیچ چیز نمی‌تواند این ملت فهیم و هوشیار را از انقلاب و دین و قرآن جدا کند.

حماسه 9 دی نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در حاشیه تجمع بزرگ اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم با گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه نهم دی اظهار کرد: یوم الله نهم دی تجلی بصیرت و عشق به ولایت و پایبندی ملت به اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی حرکت تاریخی و ماندگار مردم بصیر و زمان شناس ایران اسلامی در نهم دی سال 88 را نمایش دلدادگی امت عاشورایی به مکتب ولایت و روز اعلان تبعیت از خط امامت و نشان دادن عشق و معرفت به مکتب عاشورا عنوان کرد و افزود: اوج این دلبستگی و پیوند ناگسستنی بین امام و امت در این حماسه جاودان به تصویر کشیده شد.

استاندار قم با اشاره به اینکه حماسه نهم دی حامل پیام، دستاوردها و برکات فراوانی بود افزود:  حماسه نهم دی به عنوان نماد ایستادگی ملت در برابر جریان نفاق و فتنه ثابت کرد که هیچ چیز نمی‌تواند این ملت فهیم و هوشیار را از انقلاب و دین و قرآن جدا کند.

پیریایی با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم قم در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی خاطرنشان کرد: قم پرچم‌دار نهضت اسلامی و خاستگاه و تکیه گاه جاودانه انقلاب اسلامی است و مردم بصیر و ولایت مدار این خطه همگام با مرجعیت ظلم ستیز و روحانیت همیشه بیدار، همواره با حضور در صحنه‌های مختلف و خلق حماسه‌های بزرگ این واقعیت را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول