اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

انقلاب سوم در نبرد همه‌جانبه با جبهه نفاق محقق شد

خبرگزاری فارس: معاون سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: نهم دی، انقلاب سوم ایران اسلامی است و در حقیقت می‌توان گفت که انقلاب سوم در نبرد همه‌جانبه با جبهه نفاق و تزویر محقق شد.

انقلاب سوم در نبرد همه‌جانبه با جبهه نفاق محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، علیرضا رجبی امروز به مناسبت حماسه عظیم 9 دی،‌ ضمن واکاوی حماسه مردمی و میلیونی نهم دی اظهار داشت: انقلاب اول در بهمن 57 در مواجهه‌ای 15 ساله با رژیم پهلوی و انقلاب دوم در 13 آبان 58 پس از ماه‌ها مبارزه با شیطان بزرگ محقق و منتهی به فتح جاسوس‏خانه شیطان شد و بساط آمریکای جهان‌خوار در ایران را بر هم چید.

وی افزود:‌ هر چند در مبارزات همیشگی و طاقت‌فرسای ملت مسلمان ایران با صفوف مختلف کفر و استکبار و سلطه، متحمل هزینه‌هایی شده‌ایم؛ اما از پس این حوادث، عزت و اقتدار بیشتری کسب کرده‏ایم و بر کارآمدی‌مان افزوده شده است.

 9 دی روز شور و شعور است

معاون سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: نهم دی، روز شور و شعور است؛ به عبارتی، این روز هم نمود بروز احساسات و عواطف بر ضد دشمنان محسوب می‏شود و هم مصداق عینی حرکتی عاقلانه، منطقی و متکی بر شعور جمعی است.

رجبی ادامه داد:‌ به عبارتی، نهم دی جمع بین احساس و عقل است و هر که در این میدان بود، می‌دانست که چرا و به چه منظور در این عرصه حاضر است و در عین حال، نهایت انگیزه و احساس خود را در این جوشش مردمی به انحای مختلف نشان می‌داد.

وی تصریح کرد: جوشش عواطف در نهم دی متکی بر دین‌داری بود و در این روز، هر کس در میدان تجمعات حاضر بود، بر مؤلفه دین تأکید می‌کرد.

معاون سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: در حقیقت همه اشک‌ها، سینه‌زدن‌ها، کفن ‌پوشیدن‌ها، پرچم‌ها و بسیاری از نمادهای دیگر نمود عواطف دین‌دار و دین‌مدار بود.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول