اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح شفا صورت گرفت؛

جمع‌آوری 86 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری و در قالب طرح شفا 86 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 86 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

عیسی بیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری با اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی توسط کمیته امداد، کمک‌های مردمی در قالب این طرح‌ها در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: از اول فروردین تا آخر آبان ماه امسال در قالب طرح آزادسازی زندانیان مبلغ 23 میلیون و 873 هزار و 500 ریال کمک مردمی در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان جمع‌آوری و سه نفر از زندانیان نیازمند با این کمک‌ها آزاد شده‌اند.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تصریح کرد: همچنین در مدت مذکور در قالب طرح احسان حسینی و طرح جمع‌آوری صدقات نیز به ترتیب 800 هزار ریال و 29 میلیون و 744 هزار و 550 ریال جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری 48 میلیون و 25 هزار و 500 ریال فطریه عام و 3 میلیون و 126 هزار و 250 ریال فطریه سهم سادات نیز از مبالغی است که در هشت ماهه سال‌جاری در خانه انفاق جمع‌آوری شده و پس از جمع‌آوری، مبالغ مذکور در موارد تعیین شده در قالب طرح اجرایی هزینه و در بین مددجویان توزیع شده است.

بیات اجرای طرح‌های شفا و کوثر را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در خانه انفاق عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح‌ها در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری به ترتیب مبالغ 86 میلیون و 26 هزار ریال و 13 میلیون و 671 هزار و 500 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول