اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش 25 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از افزایش 25 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان خبر داد.

افزایش 25 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه در دی ماه سال‌جاری میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان افزایش یافته و مردم استان همکاری مطلوبی در اجرای طرح‌های مشارکتی دارند.

وی با اشاره اینکه در هفته نخست دی ماه سال‌جاری 125 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، یادآور شد: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه ماه گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح اکرام ایتام نیز خبر داد و گفت: در هفته نخست دی ماه مبلغ 104 میلیون و 686 هزار ریال در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه به جمع‌آوری 13 میلیون و 404 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا نیز اشاره کرد و یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح شفا در راستای کمک به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج زیر پوشش هزینه می‌شود.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری مبلغ یک میلیون و 468 هزار ریال کمک مردمی به صورت امانی خاص در هفته اول دی ماه سال‌جاری افزود: همچنین در مدت مذکور مبلغ 7 میلیون و 120 هزار ریال کمک به صورت غیرنقدی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان اهدا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک 10 میلیون و 800 هزار ریالی یکی از حامیان همکار با کمیته امداد استان نیز اشاره کرد و گفت: این مبلغ کمک معیشت سه یتیم تحت کفالت این حامی است که به صورت یک‌جا به حساب ایتام مذکور واریز شده است.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول