اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای استان یزد:

100 درصد مصوبات سفر رهبری در بخش آب یزد اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای کامل و 100 درصدی مصوبات سفر رهبری در بخش آب و فاضلاب در استان یزد خبر داد.

100 درصد مصوبات سفر رهبری در بخش آب یزد اجرایی شده است

علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد مصوبات بسیاری در حوزه آب و فاضلاب داشتند که تمام این مصوبات اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد افزود: کل اعتبار هزینه شده برای طرح‌های مصوب این سفر پر خیر و برکت، 16 میلیارد تومان بوده که 6 میلیارد تومان آن از کمک سفر رهبری بوده است.

اسلامی با اشاره به برخی از این پروژه‌ها عنوان کرد: آبرسانی به اشکذر، ابرکوه، نیر، هرات و زارچ همچنین تکمیل مخزن در شهرهای زارچ، اشکذر، مهریز، میبد، اردکان و خاتم از پروژه‌های شاخص این سفر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 85 پروژه فعال در حوزه آبرسانی در دست اجراست،‌ عنوان کرد: آبرسانی به بهاباد، ندوشن و خضرآباد از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که آبفا با جدیت دنبال می‌کند و پیگیر تخصیص اعتبار آن است.

اسلامی خاطرنشان کرد: پنج پروژه فعال نیز در بخش فاضلاب در شهرهای اردکان، میبد، تفت و ابرکوه در دست اجراست، اما به دلیل اینکه پروژه‌های فاضلاب بسیار هزینه‌بر است، به کندی پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد بیان داشت: هزینه‌های ایجاد شبکه فاضلاب چهار برابر ایجاد شبکه آب است و کمک‌های دولتی نیز پاسخگوی این حجم کار نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم شاهد بهره‌برداری سریع‌تر از پروژه‌های مهم در شهرهای بهاباد، ندوشن و خضرآباد باشیم.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری در 12 دی‌ماه سال 1386 به استان یزد سفر کردند که این سفر برکات بسیاری برای استان یزد به دنبال داشت که از آن جمله می‌توان به تصویب 721 پروژه با اعتباری بالغ بر 262 میلیارد تومان اشاره کرد که هم‌اکنون 97 درصد این طرح‌ها بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/2464/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول