اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه:

هدایت‌های رهبری همچون سدی مقابل فتنه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدایت‌های مقام معظم رهبری همچون سدی برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

هدایت‌های رهبری همچون سدی مقابل فتنه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی سپاه استان سمنان، سردار محمدعلی آسودی در مراسمی با حضور پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله اظهار داشت: حماسه بی‌نظیر نهم دی سال 88 توسط مردم ولایت‌مدار، مسلمان، مؤمن و بصیر در تاریخ انقلاب ثبت شد و دنیا را به تعجب واداشت.

وی ضمن تأکید بر واکاوی فتنه 88 و جنگ نرم دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان داشت: باید زمینه‌هایی که موجب ایجاد فتنه شد و به دنبال آن حماسه پرشور و شکوه 9 دی رخ داد، بررسی شده و چیستی و چرایی آن تبیین شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در آینده نیز باید از حماسه 9 دی به عنوان یک تجربه استفاده شود، افزود: از اول انقلاب تاکنون، دو جریان و خط در تقابل با یکدیگر بوده‌اند؛ یکی جریان سازش که پیوسته به دنبال سازش با آمریکاست و دیگری جریان مقاومت که تا امروز به سازش تن نداده است.

آسودی تصریح کرد: در طول 33 سالی که از پیروزی انقلاب با هدایت‌‌های امام(ره) و رهبری می‏گذرد، خط و جبهه مقاومت نه تنها شکست نخورده؛ بلکه در داخل کشور پیروزی‌‌هایی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: در سطح بین‌المللی نیز جبهه مقاومت به عنوان جبهه رسمی و قوی با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مقابله کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام به دنبال افزایش شکاف‌های اجتماعی در آستانه انتخابات هستند و در هر زمان و مرحله موضوعی را برجسته می‌کنند تا در سطح اجتماع از آن به نفع خود بهره‌برداری کنند.

آسودی تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کردند و بدان دامن زدند و هدفشان ایجاد اغتشاش و درگیری و تغییر رژیم انقلاب اسلامی و مدل جمهوری بود و می‌خواستند رهبر و مردم ولایت‌مدار را از صحنه خارج کنند.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول