اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی:

استکبار جهانی رهبر انقلاب را به عنوان رهبری آهنین شناخته است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی رهبری انقلاب را به عنوان رهبری آهنین شناخته‌اند و اذعان دارند که آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به مواضع انقلاب و ارزش‌های آن به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

استکبار جهانی رهبر انقلاب را به عنوان رهبری آهنین شناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا قوچانی در گردهمایی تبیین حماسه نهم دی که با حضور کارکنان گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود در حسینیه ولی عصر (عج) این گروه برگزار شد، با تشریح حوادث و وقایع دوران انتخابات سال 88 اظهار داشت: تمام دشمنان قسم خورده نظام در داخل به میدان آمده بودند.

وی افزود: دشمنان نظام با استفاده از این فرصت و موج سواری عده‌ای غافل و گمراهی مردم تلاش می‌کردند از این آب گل آلود ماهی خود را که همان براندازی نظام بود را صید کنند و تمام تلاش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را در این راه به کار گرفتند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی بیان کرد: این فتنه با طراحی هدفمند و چند ساله و آموزش نیروها و سرشبکه‌ها در داخل و خارج از کشور به صورت برنامه‌ریزی شده تلاش کردند ظرف مدت کوتاهی این نظام و انقلاب را سرنگون سازند.

قوچانی تصریح کرد: هدایت‌های داعیانه رهبری فرزانه انقلاب و حضور در صحنه مردم نقشه آنان را نقش بر آب کرد و تلاش‌های آنها را یک شبه بر باد داد.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای غرب در این هشت ماهه فتنه 88 گفت: تمام امکانات نرم افزاری و رسانه‌ای غرب در این مدت در اختیار فتنه‌گران بود.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی افزود: آنها با عملیات‌های مختلف روانی و جنگ رسانه‌ای تلاش کردند مردم را در صحنه نگه داشته و با القای مطالب انحرافی از فرصت استفاده کنند.

قوچانی گفت: بصیرت مردم در 9 دی ماه تمام این نقشه‌ها را برملا کرد و آن عده‌ای هم که در این مدت در کج راه بودند را به راه آورد و نشان داد که قدرت مردمی بر تمام قدرت‌های داخلی و خارجی برتری دارد و اراده مردم در برابر همه اراده‌های استکبار برتری دارد و شکست با فتنه‌گران و عوامل آنهاست.

قوچانی با بیان اینکه وحدت در محور ولایت راه پیشرفت و اعتلای کشور است، افزود: اگر نظام و مردم ما حول محور ولایت حرکت کنند و از کج روی پرهیز کنند دشمن در تمام دسیسه‌های خود ناموفق خواهد بود و پیروزی از آن ملت و نظام اسلامی ما در منطقه و جهان خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول