اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

مشکلات روستائیان به مسئولان منتقل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از روستاها مشکلات را به مسئولان مربوطه منتقل و در راستای برطرف کردن آنها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

مشکلات روستائیان به مسئولان منتقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در جمع مردم روستای چهارگاوبندی از توابع بخش مرکزی اظهار داشت: در راستای آبیاری تحت فشار 90 درصد تسهیلات توسط دولت و 10 درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبار مشکل راه این روستا حل می‌شود، افزود: در این روستا 33 وام برای احداث مسکن پرداخت شده است و برای بازسازی مدرسه دخترانه این روستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

عارفی با بیان اینکه سرویس مدارس برای دانش‌آموزان این روستا مهیا شود تا به راحتی به تحصیل بپردازند، تصریح کرد: وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای آن است و در بازدید از روستا مشکلات را به مسئولان مربوطه منتقل و در راستای برطرف کردن آنها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی همچنین در جمع مردم روستای بهرامی از توابع بخش مرکزی اظهار داشت: در راستای رفع مشکل افت ولتاژ برق و آب این روستا باید اقدامات لازم انجام شود و برای حل مشکل غسال‌خانه به بخشداری اعلام شده است تا در صورت تأمین اعتبار دهیاری این مشکل را حل کند.

عارفی با اشاره به نیاز امکانات ورزشی منطقه خاطرنشان کرد: اگر سند زمین را به اداره ورزش و جوانان بدهید زمین را تسطیح می‌کند تا امکانات ورزشی برای جوانان منطقه ایجاد شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع مردم روستای الله‌آباد علیا از توابع بخش اسماعیلیه اظهار داشت: در صورت تخصیص اعتبار برای ساخت مسکن وام در اختیار اهالی منطقه گذاشته می‌شود و در سال گذشته نیز 18 وام مسکن به اهالی این روستا پرداخت شده است.

عارفی با بیان اینکه پنج ماه است که نمایندگان روی قانون ساماندهی محصولات کشاورزی در مجلس شورای اسلامی کار می‌کنند، افزود: در روستا باید مجتمع گلخانه‌ای احداث شود و با ایجاد طرح‌های دامپروری و کشت محصولات متنوع مشکل اشتغال‌زایی منطقه حل شود.

وی با بیان اینکه گمرک جنوب راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: محصولات کشاورزی بازار نیاز دارد، گمرک و فرودگاه نیاز است که سازمان هواپیمایی کشور قول همکاری در این زمینه داده است که هر نوع هواپیمایی در اختیار قرار دهد.

انتهای پیام/2655/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول