اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات آب و گاز حاشیه شهر همدان رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سه مرحله ضربتی، میان‌مدت و بلندمدت مشکل آب و گاز مناطق داخل محدوده حاشیه شهر همدان رفع می‌شود.

مشکلات آب و گاز حاشیه شهر همدان رفع می‌شود

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره اجرای طرح توانمندسازی حاشیه شهر همدان اظهار داشت: اجرای طرح توانمندسازی حاشیه‌های شهر یکی از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 83 بود که با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در این مناطق رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه همدان در اجرای طرح توانمندسازی مناطق حاشیه شهر به عنوان پایلوت و نمونه مورد توجه وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفت، ادامه داد: در این زمینه و به منظور خدمات‌رسانی به مردم این مناطق برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 85 پنج منطقه حاشیه شهر همدان برای توانمندسازی مورد توجه قرار گرفت، در ادامه سخنانش یادآور شد: طی درخواست‌ و پیگیری‌هایی که در خصوص رفع مشکل آب آشامیدنی و تأمین گاز مناطق حاشیه شهر داشتم، با دستور قاطع رئیس جمهور به وزیران نفت و گاز و همچنین استاندار همدان رفع مشکل دسترسی برخی مناطق داخل محدوده حاشیه شهر همدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسه‌ای با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد تا نسبت به رفع این مشکل در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه در این جلسه طولانی و مفصل نسبت به نحوه اجرای دستور رئیس جمهور رایزنی و برنامه‌ریزی شد، ابراز داشت: در همین زمینه مقرر شد طی سه مرحله ضربتی، میان‌مدت و بلندمدت نسبت به رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی و گاز این مناطق اقدام شود.

وی تأکید کرد: تأمین آب و گاز خانوارهای فاقد این امکانات و ارائه تسهیلات لازم به خانوارهایی که در محدوده شهری قرار دارند در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرای این دستور مشکل بسیاری از خانواده‌هایی که تاکنون از نعمت گاز و آب آشامیدنی محروم بودند رفع خواهد شد.

وی گفت: در مجلس هفتم نیز با رایزنی‌های صورت گرفته نظیر همین دستور از رئیس جمهور اخذ شد که منجر به حل مشکل آب و گاز بیش از 15 هزار خانوار مناطق حاشیه و محروم شهر همدان شده بود.

انتهای پیام/89002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول