اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا مطرح کرد

رفع مشکلات آب کرمانشاه با افتتاح سد آزادی

خبرگزاری فارس: فرمانده قرب کربلای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: با افتتاح سد آزادی و انتقال آب شرب کرمانشاه از سد گاوشان، مشکلات آب در استان کرمانشاه در بلند مدت کاهش می‌یابد.

رفع مشکلات آب کرمانشاه با افتتاح سد آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی عبداللهی در آیین افتتاحیه چهار طرح مهر ماندگار که با حضور رییس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های سد آزادی و انتقال آب شرب کرمانشاه از سد گاوشان که امروز افتتاح شدند، از نظر اهمیت جزو طرح‌های بزرگ در منطقه هستند و با افتتاح این طرح‌ها، مشکلات آب در این استان در بلند مدت کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به طرح مهار آب‌ها، تصریح کرد: در این دولت با توجه به اهمیتی که ریاست جمهوری نیز به این موضوع می‌داد، پیگیری‌های لازم به‌خوبی صورت گرفت.

معاون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌ء با اشاره به وضعیت مهار آب‌ها و سامانه گرمسیری، تصریح کرد: در حوزه گرمسیری 19 سد در دست اقدام و بهره‌برداری داریم که 13 سد آن در حال اتمام و یا در دست اجرا است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح‌ها، حدود 130 هزار از اراضی کشور مشروب و یک کمربند امنیتی در منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای‌پیام/2700/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول