اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخی به دنبال مرعوب کردن مدیران دولتی

دور بودن از مشکلات مردم موجب واهمه مدیران می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دور بودن از مشکلات مردم موجب واهمه مدیران می‌شود و برخی‌ها هم با هیاهو تلاش دارند مدیران دولتی را مرعوب کنند.

دور بودن از مشکلات مردم موجب واهمه مدیران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع فرمانداران استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: موضوع انتخابات سال 92، به عنوان رویداد مهم و تاثیرگذار در منطقه و سطح بین‌المللی مطرح بوده و در اولویت نخست برنامه‌ریزی‌های کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: به عنوان کارگزاران نظام اسلامی، باید خود را مهیای اجرای منظم و دقیق مراحل مختلف انتخابات کنیم.

علیرضابیگی با اشاره به حضور حماسه ساز مردم در انتخابات‌های پیشین، خاطرنشان کرد: مردم همان طور که قبلاً هم ثابت کرده‌اند در سال92 نیز با تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری، پیام قاطع و کوبنده خود را به سران نظام سلطه و  همچنین به کسانی که پیام انتخابات 84 و 88 را دریافت نکرده‌اند، نشان خواهند داد.

وی به بحث‌های مربوط به اصلاح قانون انتخابات اشاره کرد و افزود: اینکه خواسته اصلی از مجلس شورای اسلامی، مباحث اقتصادی است، اما حدود یک ماه وقت مجلس معطوف به اصلاح قانون انتخابات شد که البته شورای نگهبان این طرح را مغایر با قانون اساسی تشخیص داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه در این مقطع هر حادثه‌ای ظرفیت تاثیرگذاری بر فضای انتخابات را دارد، خاطرنشان کرد: چنین حوادثی در هر نقطه کشور می‌تواند پیش بیاید، بنابراین باید با تدبیر مناسب مانع از این شد که حوادث دستمایه زیرسئوال رفتن خدمات دولت را فراهم کند.

علیرضابیگی به تلاش‌‌های صورت گرفته برای سوءاستفاده از موضوع زلزله در آذربایجان‌شرقی اشاره و تصریح کرد: کارنامه درخشانی که دولت در زلزله اخیر رقم زده است پاسخگوی تمام شبهه‌افکنی‌ها بود و امروز آن چه که به دست آمده از فراهم شدن شرایط و امکانات در مناطق زلزله‌زده حکایت دارد.

وی یادآور شد: تمرکز منابع و امکانات به موضوع زلزله ارسباران سایر برنامه‌های مدیریت استان را تحت تاثیر قرار داد؛ بنابراین باید با تلاش و جدیت بیشتر، ماه‌های باقی مانده تا پایان سال‌ جاری را صرف برنامه‌های توسعه استان کنیم. 

علیرضابیگی به طرح موضوع خودروی ویژه مدیریت بحران استانداری در صدا و سیما اشاره کرد و افزود: برخی که به دنبال زیر سئوال بردن خدمات دولت بودند، با مشاهده کارآمدی دولت در مدیریت بحران زلزله، دست به دامن این موضوع شدند که نشان می‌دهد نقطه ضعفی در کارنامه دولت پیدا نکرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر ارتباط هر چه بیشتر فرمانداران با مردم تاکید کرد و افزود: سیره و گفتمان دکتر احمدی نژاد این است که همواره در کنار مردم باشیم و موضوعات مختلف را به طور مستقیم و بی‌واسطه با آنها مطرح کنیم.

دور بودن از مشکلات مردم موجب واهمه مدیران می‌شود

وی با بیان این که باید از ظرفیت‌های مختلف ارتباط با مردم بهره بگیریم، اظهار کرد: دور بودن از مشکلات مردم موجب واهمه مدیران می‌شود و برخی‌ها هم با هیاهو تلاش دارند مدیران دولتی را مرعوب کنند؛ اما هنگامی که در بطن جامعه و در ارتباط مستقیم با مردم باشیم دلیلی برای واهمه وجود نخواهد داشت.

علیرضابیگی با تاکید بر این که حضور فرمانداران در ‌اجتماع، باید موثر و دردمندانه باشد، نه تشریفاتی؛ افزود: این حضور کمک می‌کند که مسئولان با برخوردار بودن از حمایت و اعتماد مردمی، با قاطعیت بیشتری به وظائف خود عمل کرده و از مدیران مجموعه خود به خوبی حمایت و پشتیبانی کنند.

در ادامه این جلسه که معاونان استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند مباحث مربوط به انتخابات سال 92، چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی، پنجره واحد سرمایه‌گذاری، طرح‌های جدید گردشگری و سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و شهرستان‌ها مطرح شد و فرمانداران استان نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

انتهای پیام/60002‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول