اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

خبرگزاری فارس واقعیت‌گرا و دانش‌محور است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: واقعیت‌گرا و دانش‌محوری از ویژگی‌های خبرگزاری فارس است.

خبرگزاری فارس واقعیت‌گرا و دانش‌محور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرگزاری فارس در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

وی با بیان اینکه اخبار فارس با محورهای واقعی و واقعیت‌ها بسیار نزدیک است، تصریح کرد: دقت، سرعت، شفافیت و نقدهای منصفانه از ویژگی‌های خاص و برجسته خبرگزاری فارس است.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه یکی از دلایل موفقیت خبرگزاری فارس بسیجی و جهادی کار کردن آن است، ادامه داد: ویراستاری و تنظیم بسیار خوب خبرها از دیگر ویژگی‌های خبرگزاری فارس است.

قاسم‌زاده‌نداف، آموزش در هر عرصه به ویژه کار خبری و رسانه‌ای را بسیار موثر و مفید خواند و افزود: کار خبری و رسانه‌ای اگر آموزش و دانش‌محور باشد می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی را مرتفع سازد.

وی گفت: با آموزش‌های بیشتر، رعایت اصولی از قبیل شفاف‌سازی، روشنگری، دانش‌محوری خبرگزاری فارس همانند گذشته می‌تواند برترین خبرگزاری کشور باشد.

مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس در این دیدار با بیان اینکه یک دهه از فعالیت خبرگزاری فارس می‌گذرد و این خبرگزاری به لحاظ کمی و کیفی بسیار پیشرفت کرده است، اظهار کرد: فارس برترین خبرگزاری در سطح کشور است.

حسن کربلایی ادامه داد: خبرگزاری فارس در بحث انعکاس مطبوعاتی و میزان بازدیدکننده برترین خبرگزاری کشور است.

انتهای پیام/69003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول