اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین‌زهرا:

راه‌اندازی انجمن خیران کتابخانه‌ساز بویین‌زهرا ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین‌زهرا گفت: راه‌اندازی انجمن خیران کتابخانه‌ساز بویین‌زهرا ضروری است.

راه‌اندازی انجمن خیران کتابخانه‌ساز بویین‌زهرا ضروری است

علی بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به برگزاری مسابقه گسترده پیامکی با موضوع کتاب در ایام ماه محرم‌حسینی و صفر در شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: استقبال خوبی از برگزاری این مسابقه به صورت پیامکی از سوی شهروندان بویین‌زهرایی صورت گرفته است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین‌زهرا افزود: در هفته‌های اخیر دو جلسه انجمن کتابخانه‌‌های شهرستان بویین‌زهرا در شهر‌های سگزآباد و شال برگزار شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی بویین‌زهرا در حوزه ترویج کتاب مناسب و رضایت‌بخش نیست، تصریح کرد: در سال 92 امیدواریم با انجام تغییرات و با کمک‌ها و مساعدت‌های ویژه خیران بتوانیم نخستین انجمن خیران کتابخانه‌ساز شهرستان بویین‌زهرا را تشکیل دهیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: خرید کتاب نیز به صورت متمرکز با همکاری ناشران در مرکز انجام می‌شود.

بالایی پیرامون جایگاه کتابخانه‌ها بیان کرد: درجه‌بندی کتابخانه‌ها از نظر کیفی و سطح از درجه یک تا 9 بوده و میزان برخورداری آنان از کتاب نیز وابسته به جایگاه و درجه کسب شده است.

وی با بیان اینکه ارسال کتاب به صورت ماهیانه صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در حوزه تأمین کتاب در حال حاضر در این شهرستان مشکل وجود دارد که امیدواریم برطرف شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین‌زهرا افزود: مرجع تمام کتاب‌ها در کتابخانه بویین‌زهرا بوده و در طول سال بیش از 600 تا 700 جلد کتاب از سوی کتابخانه‌های عمومی بویین‌زهرا دریافت می‌شود.

بالایی ادامه داد: طرح (کتاب من) نیز با سفارش مخاطب برای دریافت کتاب در کتابخانه‌های این شهرستان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: توجه به امور فرهنگی مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در حال حاضر کمتر در جامعه به آن نگاه شده و مورد حمایت نیز قرار نمی‌گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین‌زهرا افزود: ایجاد و پیگیری طرح‌های فرهنگی امروز اصلی انکار‌ناپذیری است که احساس می‌شود باید با جدیت این موضوع دنبال شود.

انتهای پیام/77005/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول