اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری خبر داد

بارگذاری 800 کتاب در کتابخانه دیجیتال حج

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: کتابخانه دیجیتال این پایگاه اطلاع‌رسانی حاوی 800 کتاب و 2 هزار مقاله در ارتباط با حج است.

بارگذاری 800 کتاب در کتابخانه دیجیتال حج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری از قم به سراسر کشور اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار داشت: در این پایگاه اینترنتی بخش‌های مختلفی از جمله کتابخانه دیجیتال راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: تمام کتاب‌های بعثه مقام معظم رهبری در 30 سال گذشته در کتابخانه دیجیتال این پایگاه اطلاع‌رسانی وجود دارد و کتاب‌های جدید نیز همزمان یا قبل از به چاپ رسیدن، در این پایگاه بارگذاری می‌شود.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: مقالات، نشریات تخصصی و بروشورهایی که توسط بعثه مقام معظم رهبری طراحی می‌شود در این پایگاه اطلاع‌رسانی قابل دسترس است.

وی با اشاره به بارگذاری 800 کتاب در این پایگاه بیان داشت: وجود 2 هزار مقاله در این پایگاه اطلاع‌رسانی موجب می‌شود تا محققان و علاقه‌مندان بتوانند به محصولات بعثه دسترسی آسان داشته باشند.

برکت‌رضایی عنوان داشت: سرویس‌هایی مانند خبر، عکس، صوت و فیلم در این پایگاه وجود دارد که هر یک منبع ارزشمندی برای معارف حج محسوب می‌شود.

*خبرگزاری حج راه‌اندازی می‌شود

وی با اشاره به راه‌اندازی خبرگزاری حج در آینده افزود: در حال حاضر نیز پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری در مکه، مدینه و عتبات خبرنگار دارد و در کشور نیز شبکه خبرنگاران افتخاری فعالیت می‌کنند.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، اردو، اندونزی، روسی را پشتیبانی می‌کند.

وی ابراز داشت: در این پایگاه اطلاع‌رسانی اماکن زیارتی مسلمانان در کشورهای مختلف جهان اسلام معرفی شده و عکس‌های منحصر به فردی نیز در بخش نگارخانه از این اماکن بارگذاری شده است.

برکت‌رضایی گفت: بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از بخش‌های پر مخاطب آن است که در آن مجموعه‌ای متنوع از فیلم و صوت با عناوینی مانند احکام، آموزش قرآن، معرفی اماکن زیارتی و مجموعه سخنرانی‌های مبلغان گردآوری شده است.

*امکان آموزش مجازی زائران

وی با بیان اینکه آموزش مجازی زائر از دیگر بخش‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی است، اظهار داشت: در این بخش زائران می‌توانند تمام آموزش‌های مورد نیاز را به صورت مجازی دریافت کنند.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری بیان کرد: حج در حدیث ابرار بخش دیگر این پایگاه اطلاع‌رسانی است که در آن می‌توان احادیث بسیار زیبایی از ائمه(ع) در ارتباط با حج را مطالعه کرد.

انتهای پیام/ 78006/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول