اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های همدان خبر داد

خریداری بیش از 64 هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌های همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان همدان گفت: بیش از 64 هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌های عمومی همدان خریداری شده است

خریداری بیش از 64 هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌های همدان

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای وظایف تعریف شده و سیاست‌های حمایتی از کتابخانه‌های عمومی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در بین آحاد جامعه و ارتقای سطح مطالعه مفید فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: نهاد تا پایان 9 ماهه سال جاری در راستای به روزرسانی و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی استان و راه‌اندازی «طرح من» برای پاسخ به درخواست اعضاء با توجه به افزایش قیمت کتب و همچنین تسهیل خدمات مرجع مبلغ 4 میلیارد و 190 میلیون و 290 هزار ریال برای خرید 64 هزار و 466 جلد کتاب و مبلغ 850 هزار و 980 هزار ریال برای خرید نشریات مورد نیاز هزینه کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی یک نهاد عمومی غیر دولتی و نوپاست، لکن در تمام ابعاد تلاش خود را برای رشد و تقویت ادارات کل استانی کرده است.

وی اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های استان با حمایت مسئولان ارشد استان و تلاش و همت مضاعف کتابداران خدوم موفق شده که شاخص‌های کتابخانه‌ای را نسبت به سال قبل و استان‌های هم‌گروه ارتقا بخشد و حرکت خود را در راستای تحقق یکی از اهداف سند چشم‌انداز 1404 که باید به ازای هر نفر چهار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی داشته باشیم، شتاب دهد.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول