اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره خبر داد

30 برنامه فرهنگی برای ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره با اشاره به فعالیت‏های فرهنگی در دهه مبارک فجر گفت: 30 برنامه فرهنگی شاخص برای ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‏ریزی شده است.

30 برنامه فرهنگی برای ایام‌الله دهه فجر

فریبا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فعالیت‏های فرهنگی بانوان در شهرستان خرمدره به مناسبت دهه مبارک فجر به شکل منسجم و منظمی برگزار می‏شود.

وی به برنامه‏های مصوب فرهنگی بانوان شهرستان خرم‌‌دره اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش، برپایی غرفه بانوان در نمایشگاه فرهنگی، ارائه عملکرد فرهنگی، سخنرانی، برنامه‏های ورزشی و کارگاه‏های آموزشی برای بانوان مصوب شده است.

*برنامه زنان و مدیریت اقتصاد مقاومتی

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره از برگزاری برنامه زنان و مدیریت اقتصاد مقاومتی خبر داد و یادآور شد: لزوم توجه به این موضوع برای خانواده‏ها حائز اهمیت است.

وی توجه به منویات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه مدیریت اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

*همایش تحکیم بنیان خانواده در دهه فجر

شرفی برگزاری سخنرانی در دهه مبارک فجر را یادآور شد و افزود: همایش تحکیم بنیان خانواده با سخنرانی استاد مدعو برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره از تشکیل کارگروه بانوان برای امور آموزش خبر داد و اضافه کرد: کارگاه‏های آموزشی با محوریت خانواده برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه اجرای کارگا‏ه‌های آموزشی در طول دهه فجر انجام خواهد شد، افزود: تاثیرپذیری کارگا‏ه‌های آموزشی در بین خانواده‏ها مورد تاکید قرار دارد.

*ارائه خدمات مشاوره‏ای رایگان برای خانواده‏ها مصوب شده است

شرفی از ارائه خدمات رایگان در طول دهه مبارک فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‏ای رایگان برای خانواده‏ها مصوب شده است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره به فعالیت‏های بانوان در ایام‌الله 9 دی اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‏های فرهنگی مناسبی در شهرستان برگزار شد.

وی فعالیت بانوان در همه عرصه‏ها را خواستار شد و اظهار داشت: باید با برنامه‏ریزی مناسب بانوان را برای فعالیت‏های اجتماعی ترغیب کرد.

شرفی زمینه فعالیت بانوان در امور اجتماعی را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ظرفیت‏های بانوان برای فعالیت‏های مختلف جامعه بسیار مناسب است.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول