اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور گچساران:

آشنایی نسل جوان با جلوه‌های شهادت نیاز به فرهنگ‌سازی عمیق دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گچساران گفت: لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با جلوه‌های شهادت و یادآوری نام و خاطرات شهدا نیاز به کار فرهنگی عمیق دارد.

آشنایی نسل جوان با جلوه‌های شهادت نیاز به فرهنگ‌سازی عمیق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز حمیدرضا رخشا در آیینی که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و تعداد کثیری از دانشجویان بسیجی دانشگاه به مناسبت تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس در یک فضای معنوی در دانشگاه پیام‌نور مرکز گچساران برگزار شد، اظهار داشت: با برگزاری چنین برنا‌مه‌هایی یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های شهدا در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و دفاع از این مرز و بوم برای همیشه در ذهن نسل جوان نقش می‌بندد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گچساران گفت: لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با جلوه‌های شهادت و یادآوری نام و خاطرات شهدا نیاز به کار فرهنگی عمیق دارد.

وی با اشاره به آیه 169 سوره آل‌عمران به بیان تفاوت‌های مرگ با شهادت از دیدگاه قرآن پرداخت و افزود: هرگز نباید فکر کرد شهدا دیگر نیستند چرا که آنان که در راه خدا جهاد می‌کنند، همواره زنده هستند و نزد خداوند روزی دارند.

رئیس پیام نور مرکز گچساران تلاش در راه خدا و توجه به ادای تکلیف، ایثار و فداکاری را از شاخص‌های برجسته شهیدان دانست و خاطر نشان کرد: این امر که شهدای هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از ارزش‌ها و ادای تکلیف فقط رضای خدا را مورد توجه قرار داده‌اند همه حاکی از پیوند عمیق آنان با ائمه‌اطهار (ع) و خدای متعال است.

گفتنی است، در این آیین روحانی، ابوالحسن غلامی رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که از جانبازان و ایثارگران دوران جبهه و جنگ است در نشست گرم و صمیمی دانشجویان از خاطرات تلخ و شیرین در دوران جنگ تحمیلی با دانشجویان سخن گفت.

انتهای‌پیام/2571/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول