اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

دوچرخه‌سواری در کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ‌سازی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه دوچرخه‌سواری در کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ‌سازی نشده و همین امر موجب شده در این رشته ورزشی ضعیف عمل کنیم.

دوچرخه‌سواری در کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ‌سازی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جواد خاضع ظهر امروز در مجمع انتخابی هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هیئت دوچرخه سواری به عنوان ورزشی مهم در سال 68 در استان ما تاسیس شد که تا به امروز فعالیت‌های خوبی را عملی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از اهمیت ورزش دوچرخه‌سواری سخن به میان آورد و گفت: اهمیت دوچرخه‌سواری علاوه بر بحث سلامتی جسمانی برای افراد نقش مهمی در ایجاد هوای پاک ایفا خواهد کرد.

این مسئول استانی در ارتباط با عدم فرهنگ‌سازی ورزش دوچرخه سواری در استان بیان کرد: شاید یکی از مهمترین دلایل عدم فرهنگ‌سازی این ورزش در استان نبود هوای آلوده باشد چرا که اگر مانند استان‌های بزرگ آلودگی هوا را داشتیم قدر ورزش دوچرخه‌سواری را می‌فهمیدیم.

وی با اشاره به عدم حضور مسئولین کشوری در این نشست عنوان کرد: طبق حکمی از سوی جناب آقای قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور تفویض اختیار کرده و بدون حضور مسئولین کشوری این مجمع انتخابی صورت خواهد گرفت.

خاضع به ماده 14 قانون اساسی اشاره کرد و عنوان کرد: طبق این قانون تقبل هزینه‌های هیئت‌های ورزشی علاوه بر بخش دولتی بخش‌های دیگری از جمله درآمد حاصله از برگزاری مسابقات، کلاس‌های آموزشی، کمک سایر سازمان‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی، فعالیت‌های بازرگانی و تجاری و ... را شامل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به کمبود امکانات و اعتبارات مالی در این سازمان اشاره و تصریح کرد: جوانان ما با وجود برخورداری از امکانات صفر درصدی نشان دادند که نسبت به سال‌های قبل هیچ گونه افت ورزشی نداشته‌اند و در بسیاری از هیئت‌ها خوش درخشیده و جذب تیم‌های ملی شدند.

این مسئول استانی به تور بین‌المللی  دوچرخه‌سواری در سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به کمبود اعتبارات و رایزنی‌های صورت گرفته با تقبل هزینه‌های هنگفت، این تور در سال گذشته برگزار شد ولی متأسفانه استان خروجی خوبی را از این مسابقات کسب نکرد.

وی با تشکر از همه اصحاب رسانه در پایان افزود: حضور این قشر همیشه باعث دلگرمی بوده و از همه آن‌ها می‌خواهیم ما رای یاری کنند تا در جذب بخش خصوصی کمک کار ما باشند.

محمدباقر صلاحی در این نشست با 15 رأی به مدت 4 سال به سمت رئیس هیئت دوچرخه سواری استان توسط شرکت‌کنندگان در جلسه انتخاب شد.

انتهای پیام/82012/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول