اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بیرجند خبر داد

پیشرفت 70 درصدی فرهنگ‌سرای بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بیرجند گفت: احداث فرهنگ‌سرای شهرداری بیرجند پیشرفت 70 درصدی داشته است.

پیشرفت 70 درصدی فرهنگ‌سرای بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن خانزاد ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در بیان عملکرد شهرداری طی چند ماه گذشته اظهار کرد: پروژه فرهنگ‌سرای شهرداری که با محوریت سازمان رفاهی، تفریحی این مجموعه در دست اجرا است تاکنون اعتباری معادل 360 میلیون تومان در پی‌داشته است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برای راه‌اندازی این مجموعه اعتباری در همین حدود نیازمند باشیم که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 92 شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

*احداث دو مخزن بتنی زمینی در خیابان پاسداران و بلوار صیاد شیرازی

سرپرست شهرداری بیرجند به انجام پروژه‌های شاخص در شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: احداث دو مخزن بتنی- زمینی در انتهای خیابان پاسداران و بلوار صیاد شیرازی برای جدا‌‌سازی آب شرب از آب فضای سبز با اعتبار 152 میلیون تومان از جمله اقدامات شهرداری بوده است.

*اتمام احداث پل تقاطع شهدای عبادی و کمربندی غرب

خانزاد از اتمام احداث پل تقاطع شهدای عبادی و کمربندی غرب خبر داد و افزود: احداث راست‌گردهای این مسیر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: همچنین در دهه فجر شاهد ایجاد ارتباط بین میدان آدینه و بلوار شهدای عبادی هستیم که امکان دسترسی این مسیر نیز فراهم می‌شود.

سرپرست شهرداری بیرجند از احداث سایبان در پایانه شرق که مسیر تردد تاکسی‌های بین‌شهری و خطوط شهری است به عنوان دیگر پروژه‌های اخیر این مجموعه یاد کرد و گفت: احداث سرویس بهداشتی در سطح شهر، آسفالت خیابان‌های(سپیده، میلان‌های فرعی پونه) و اجرای روکش خیابان امام موسی صدر از دیگر فعالیت‌های شهرداری است.

*احداث فضای سبز در مجاورت واحد‌های کویر تایر

خانزاد افزود: اجرای سنگ‌فرش در سطح شهر مانند حاشیه محلاتی، آسفالت امتداد بلوار بقیه‌الله، احداث فضای سبز مجاور واحد‌های کویر تایر با اعتبار 130 میلیون تومان و خرید بالابر برای این مجموعه از دیگر اقدامات شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر تمرکز شهرداری اجرای کار‌های عمرانی است، اظهار کرد: تعریض خیابان طالقانی و تملک اراضی آن مجموعه در دستور کار شهرداری قرار دارد ولی با توجه به اینکه این اقدام نیاز به رضایت شهروندان دارد کاری زمان‌بر است.

وی در مورد طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌ها در شهرداری گفت: در حال پیگیری این موضوع نیز هستیم که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته این روند تسهیل شود.

انتهای پیام/690011/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول