اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای رسانه مشهد خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی همیاران فناوری و رسانه در فرهنگسرای رسانه

خبرگزاری فارس: فاز نخست گروه همیاران با هدف آشنایی‌های اولیه در حوزه‌های فناوری و رسانه برای رشد و ارتقای توانمندی مهارت‌ها و دانش‌ها در فرهنگسرای فناوری و رسانه آغاز شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی همیاران فناوری و رسانه در فرهنگسرای رسانه

مرتضی کامل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: فرهنگسرای فناوری و رسانه ماموریت‌های خود را در دو حوزه فناوری و رسانه تعریف می‌کند و در هر کدام از این حوزه‌ها سرفصل‌هایی را شناسایی کرده است که با رویکرد تخصصی فرهنگسرا تناسب دارد.

وی بیان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات عمده اقدامات این فرهنگسرا به دنبال نقش‌آفرینی در حوزه فرهنگی است؛ به عنوان مثال می‌توان از آموزش‌های مختلفی یاد کرد که در این حوزه از سوی فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد انجام می‌شود.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد اظهار کرد: این فرهنگسرا برای پیشبرد اقدامات خود در حوزه‌های مختلف، نیاز به نیروهای آموزش دیده دارد که اصطلاحا او را همیار می‌نامیم.

کامل افزود: یک همیار باید آشنایی‌های اولیه در حوزه فناوری و رسانه را کسب کند و از این طریق فرهنگسرا نیز زمینه رشد و فعالیت وی را فراهم می‌کند.در واقع فرد همیار به عاملی برای پیشبرد اهداف فرهنگسرا تبدیل می‌شود.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد بیان کرد: بنابراین باید نیروی انسانی را در سطح گسترده پرورش داد و آماده‌سازی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در طرح آموزشی همیار رسانه، نزدیک به 400 نفر در طول دو هفته فراخوان، ثبت‌نام کرده‌اند و طی مصاحبه‌ای که با آنها انجام می‌شود، نسبت به توانمندی‌های آنها آشنا می‌شویم.

کامل ادامه داد: یک ماه دوره آموزشی ویژه این افراد برگزار خواهد شد و در پایان از طریق آزمون، از برخی از آنها دعوت به همکاری می‌شود.

انتهای پیام/70003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول