اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خوشنویسی استان زنجان خبر داد

ارائه آثار هنرمندان خوشنویس زنجانی در نمایشگاه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خوشنویسی استان زنجان گفت: آثار هنرمندان خوشنویس استان زنجان در همایش کتابت خطبه حضرت زینب (س) در نمایشگاهی ارائه می‏شود.

ارائه آثار هنرمندان خوشنویس زنجانی در نمایشگاه

اصغر محمدی امروز در حاشیه نمایشگاه حماسه حسینی استان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کتابت خطبه حضرت زینب (س) توسط خوشنویسان ممتاز استان زنجان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه آثار مختلفی از هنرمندان خوشنویسی استان زنجان در نمایشگاه حماسه حسینی به نمایش درآمده است، خاطرنشان کرد: این آثار در زمینه عاشورا و قیام امام حسین (ع) است.

رئیس انجمن خوشنویسان استان زنجان با بیان اینکه آثار خوشنویسی هنرمندان استان در همایش کتابت خطبه حضرت زینب (س) در قالب نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشته می‏شود، اضافه کرد: اگر از نظر اعتباری نیز حمایت‏هایی صورت گیرد این آثار به صورت کتاب به چاپ می‏رسد.

وی با اشاره به اینکه هنر حد و مرزی نمی‏شناسد، تصریح کرد: رسالت یک هنرمند نیز ارائه کردن آثار خود در قالب‏ها و موضوعات مختلف از جمله عاشورا است.

*کتابت خطبه حضرت زینب (س) انجام رسالت هنری است

محمدی با تاکید بر اینکه کتابت خطبه حضرت زینب (س) انجام رسالت هنری است، ادامه داد: هنر خوشنویسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی در ادامه به منظور تاکید بر اهمیت هنر خوشنویسی و با استناد بر بیانات امام صادق (ع) اظهار داشت: اگر هنر خوشنویسی نبود تاریخ هیچ دوره‏ای به دوره دیگر منتقل نمی‏شد.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول