اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس تاکید کرد

آثار مثبت برپایی نمایشگاه کتاب در حوزه‌های مختلف مشهود است

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان یک اقدام زیربنایی توانسته در طول سالیان برگزاری تأثیرات مثبت خود را در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت نشان دهد.

آثار مثبت برپایی نمایشگاه کتاب در حوزه‌های مختلف مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه دهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان اظهار داشت: تنوع کتاب‌ها و نظم حاکم بر نمایشگاه از مزایای برجسته این رویداد فرهنگی به شمار می رود.

وی ادامه داد: جمعیت حاضر در فضای نمایشگاه و آمار و ارقام فروش کتاب نشان می‌دهد مردم ارتباط خوبی  با آن برقرار کرده و به محل اصلی تأمین نیاز سالانه کتاب اقشار علاقمند تبدیل شده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بندرعباس اضافه کرد: این نمایشگاه به عنوان یک اقدام زیربنایی توانسته در طول سالیان برگزاری تأثیرات مثبت خود را در حوزه های مختلف از جمله امنیت نشان دهد.

مرادی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی های عمومی، إرتقای فرهنگ شهروندی و گسترش آموزش‌های همگانی از مواردی است که پیوستگی و ارتباط خود با اقداماتی مانند برگزاری نمایشگاه کتاب نشان داده است.

این مسئول با تقدیر از عملکرد مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این نمایشگاه یادآور شد: امسال بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه انتخاب شد و تلاش قابل توجهی برای هماهنگی حضور ناشران برجسته و مطرح کشور انجام شده بود.

فرماندار بندرعباس اختصاص چهار میلیارد ریال یارانه به این نمایشگاه را نیز بسیار مؤثر دانست و متذکر شد: قطعاً افزایش تخفیف و ارائه تسهیلات به گروه‌های هدف موجب افزایش رغبت و تمایل برای تهیه کتاب شده و خواهد شد.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان که از چهارم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در سه راه جهان بار فعالیت خود را آغاز کرده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/8007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول