اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی

نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در چرام برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی چرام از برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در چرام برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید محمد تقوی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه بصیرت در شهرستان چرام اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها در بیدارسازی و آگاه‌سازی جوانان بسیار مؤثر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام عنوان کرد: در این نمایشگاه پوستر و بریده جراید در زمینه جریان فتنه و حوادث و وقایع پس از انتخابات و همچنین کتاب‌هایی با موضوع بصیرت و ولایت شناسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

تقوی گرامی‌داشت این روز بزرگ را پاسداشت ولایت فقیه و فرموده‌های مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: اداره ارشاد شهرستان چرام با توجه به بزرگ‌داشت سالروز یوم‌الله 9 دی اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرد.

وی از اهداف این نمایشگاه را افزایش سطح آگاهی مردم پیرامون جریان‌ها و تفکرات منحرف عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه سخنان بزرگان و مراجع تقلید در خصوص جایگاه ولایت فقیه، سخنان بزرگان و علمای بزرگ در خصوص ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

تقوی با اشاره به اینکه روحیه عاشورایی ملت ایران الگوی تمامی کشورهای آزادی‌خواه است، بیان کرد: انتظار داریم خانواده‌ها به همراه فرزندان خود در این اماکن حضور داشته باشند تا فرهنگ عاشورایی و اهمیت توجه به آن در بین نسل جوان نهادینه شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به همت فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره امور کتابخانه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در شهرستان چرام برپا شده است.

تقوی رهنمودها و روشنگری‌های مقام معظم رهبری را از عوامل اصلی ظهور حماسه 9 دی و حضور میلیونی مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام عنوان کرد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر و اثرات مصرف آن در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/82002/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول