اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

برگزاری نمایشگاه جامع برنامه‌های دهه فجر در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از برگزاری نمایشگاه جامع برنامه‌های دهه فجر در بخش ویژه عسلویه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه جامع برنامه‌های دهه فجر در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه فجر بخش ویژه عسلویه اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری هستیم.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ضروری است و باید همه افتخارات و اقدامات ارزشمند این نظام برای نسل امروز تبیین شود.

بخشدار ویژه عسلویه خواستار همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های دهه فجر شد و خاطرنشان کرد: مشارکت همه ارگان‌ها، نهادها و شرکت‌های مستقر در این بخش و منطقه ویژه پارس جنوبی برای گرامیداشت ایام دهه فجر ضروری است.

نادری افزود: با توجه به حساسیت دهه فجر امسال لازم است از همه ظرفیت‌های موجود در منطقه برای هر چه باشکوه برگزار کردن این ایام مبارک استفاده شود.

وی اضافه کرد: آنچه در این ایام رخ می‌دهد روحیه خود‌جوشی است که در میان مردم وجود دارد تا از هر گروه یا قومی بتوانند مشارکت داشته باشند و پیوند موجود میان ملت را محکم‌تر کنند.

نادری از تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد دهه فجر عسلویه خبر داد و اضافه کرد: برای هماهنگی بیشتر میان ادارات و شرکت‌ها برای منسجم کردن فعالیت‌های دهه فجر امسال به هم‌افزایی مستمر نیاز داریم که با تشکیل کمیته‌های مختلف در این زمینه این امر محقق خواهد شد.

وی از برگزاری آیین استقبال نمادین در سالروز ورود امام (ره) به میهن در فرودگاه عسلویه خبر داد و گفت: اجرای سرود دسته جمعی دانش‌آموزان، برنامه شبانه مساجد و راهپیمایی روز 22 بهمن از جمله برنامه‌های دهه فجر در عسلویه است.

بخشدار ویژه عسلویه از برگزاری نمایشگاه جامع برنامه‌های دهه فجر در بخش ویژه عسلویه خبر داد و اذعان داشت: همه دستگاه‌ها، ادارات، دهداری‌ها و شرکت‌ها می‌توانند در قالب‌های مختلف در این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

وی گفت: با توجه به استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان، این نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی برای انتقال مفاهیم کلیدی دستاوردهای انقلاب به نسل‌های جوان باشد.

نادری اضافه کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و پیشرفت نظام اسلامی نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول