اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی هفته وقف در استان اصفهان:

نمایشگاه‌های «همه واقف باشیم» در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی هفته وقف در استان اصفهان از برپایی نمایشگاه‌هایی در 20 نقطه از شهر با عنوان «همه واقف باشیم» در این هفته خبر داد.

نمایشگاه‌های «همه واقف باشیم» در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفرزاده با اشاره به اینکه هفته وقف از 21 دی‌ماه جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در این هفته در سطح استان برگزار می‌شود تا مردم هرچه بیشتر با فرهنگ وقف آشنا شوند.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های عملکرد اداره اوقاف در 20 نقطه از شهر و میادین اصلی با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف برگزار می‌شود.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی هفته وقف در استان اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های بقاع متبرکه و گزارش‌های تصویری از روند بنای امام‌زادگان به نمایش در می‌آید.

وی معرفی تعداد موقوفات، رقبات و نیات شاخص واقفان استان، گزارش آماری موقوفات جدید، معرفی واقفان نمونه و معرفی بانوان شاخص در زمینه وقف را از جمله اهداف دیگر برپایی نمایشگاه‌های میدانی در سطح شهر عنوان کرد.

جعفرزاده همچنین از معرفی برنامه‌های شاخص فرهنگی اداره کل در یک سال گذشته در این نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: گزارش کامل برگزاری مسابقات مختلف قرآن کریم در یک سال گذشته در این نمایشگاه‌ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش وقف، احسان ماندگار در روزهای پایانی دی‌ماه افزود: در این همایش از برخی مدیران استان و اصحاب رسانه‌ای که همکاری خوبی با اداره اوقاف داشته‌اند، قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول