اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال دلیران دشتی:

مسئولان بوشهری به وعده‎های مالی خود عمل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال دلیران دشتی گفت: مسئولان استان برای رفع مشکلات مالی این هیئت وعده‎هایی دادند که امیدواریم به وعده‎های خود عمل کنند.

مسئولان بوشهری به وعده‎های مالی خود عمل کنند

اکبر غلامی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: بعد از شروع تست‎گیری تیم جلسات متعددی با مسئولین ارشد استانی و کشوری که همگی بچه‎های استان هستند در مرکز گذاشتم و همه وعده‎هایی داده‎اند و امیدواریم هر چه سریع‎تر محقق شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دچار مشکل مالی هستیم و سعی ما این بوده که با عنایت خداوند نگذاریم مشکل مالی بر ما غلبه کند و تیم دچار ضعف شود.

غلامی‌نژاد گفت: من نامه‎هایی خدمت آقای جهانبخش استاندار سابق دادم ولی متأسفانه اواخر خدمت ایشان در استان بوشهر بود و با آقای حسنوند، جمشیدی و پورفاطمی نیز نامه‎نگاری و صحبت‎هایی شده است.

وی عنوان کرد: این تیم در حال نتیجه گرفتن است و در استان چنین چیزی را نداشتیم و یک مورد مشابه شهرداری بوشهر بوده که شرایط با حالا تفاوت داشت.

رئیس هیئت والیبال دلیران دشتی گفت: بازیکنان ما با عشق و علاقه کار می‌کنند و وقتی با تزریق پولی که در برابر اعتبارات تیم‎های فوتبال خیلی ناچیز است می‎توانیم کاری بکنیم، این تیم را حرکت بدهیم و به لیگ برتر که یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان است، دست یابیم.

غلامی‌نژاد افزود: در حال پیگیری مسائل مالی تیم هستم و آرام هم نمی‌نشینم اما از توان من خارج است و دست مسئولین استانی و کشوری را می‎بوسیم که به تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر در لیگ دسته یک کشور کمک کنند.

سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان نیز در گفت و گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: تیم ما در اول لیگ بسته شد چرا که بازیکنان تیم ما جوان و کم‌تجربه هستند.

سیامک امیرتیموری خاطرنشان کرد: 90 درصد بازیکنان تیم ما بازیکنان بومی هستند و کل قراردادهای بازیکنان و کادر فنی مبلغ 20 میلیون تومان است.

وی افزود: هدف ما میدان دادن به جوانان شهرمان است و در حال حاضر دو بازیکن ما در تیم دلیران دشتی در حال بازی کردن هستند.

امیرتیموری گفت: سعی کرده‎ایم که در تیم جوانگرایی کنیم تا آینده والیبال کرمان تضمین شود و نتیجه مهم است اما این که نتیجه را حتماً در اولویت کار قرار دهیم به هیچ عنوان چنین نیست و هدف اول و آخر والیبال کرمان رشد و ارتقای جوانان است تا بتوانیم آینده والیبال کرمان را تضمین کنیم و دیگر نیازی به بازیکنان غیربومی نداشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان ضمن رضایت‌مندی کامل از تماشاگران والیبال دلیران دشتی خاطرنشان کرد: این تیم که دارای تماشاچیان مؤدب و خونگرم است امیدواریم به مرحله‎ای برسد که بتواند جواب محبت‎های تماشاچی‎های خود را بدهد.

امیرتیموری ادامه داد: بازیکنان ما برای اولین بار است که در لیگ بازی می‌کنند و ما هم توقع خاصی از این جوانان نداریم.

انتهای‌پیام/66001/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول