اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

ابلاغ اعتبار 446 میلیاردی به بوشهر / نقدینگی 72 درصدی حقوق و مزایای کارمندان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 446 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی تملک دارایی به استان ابلاغ شده است.

ابلاغ اعتبار 446 میلیاردی به بوشهر / نقدینگی 72 درصدی حقوق و مزایای کارمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رسول زارعی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: از این میزان اعتبار ابلاغی 149 میلیارد تومان نقدینگی داریم و 13 میلیارد تومان آن نیز پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین تاکنون در بخش اعتبارات خشکسالی و مدیریت بحران 16 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص یافته که بین بخش‌های مختلف توزیع شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر ادامه داد: از این میزان اعتبار دو میلیارد تومان به شرکت آب منطقه‌ای، هشت میلیارد و 600 میلیون تومان به آب و فاضلاب شهری و پنج میلیارد و 700 میلیون تومان هم به آب و فاضلاب روستایی اختصاص یافت.

زارعی گفت: با این وجود نقدینگی اعتبار 16 میلیارد و 300 میلیون تومانی هنوز وصول نشده اما پیگیری برای وصول این میزان اعتبار ادامه دارد.

دریافت 72 درصد نقدینگی اعتبارات حقوق و مزایای کارمندان

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای در دو بخش حقوق و مزایا و سایر توزیع می‌شود، در بخش حقوق و مزایا تاکنون 72 درصد نقدینگی از خزانه دریافت کردیم و در بخش سایر نیز 54 درصد اختصاص یافته است.

معاون استاندار بوشهر در ارتباط با بخشنامه و ویژگی‌های بودجه سال 92 اظهار داشت: رکود اقتصاد جهانی، عدم افزایش قیمت جهانی انرژی و ادامه فشار و تحریم‌ها علیه ایران از جمله ویژگی‌های بودجه سال 92 است.

زارعی بیان کرد: توسعه صادرات غیرنفتی، حمایت از ارتقا سرمایه انسانی کارآمد، تعمیق ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی و اهتمام به انضباط مالی بخشی از راهبردهای اساسی بودجه 92 است.

اعتبار 354 میلیاردی برای جبران خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در استان بوشهر

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: در ارتباط با جبران خسارات ناشی از خشکسالی و حوادث غیرمترقبه نیز پیشنهاد 354 میلیارد تومان اعتبار داده شد که این میزان اعتبار در بخش‌های مختلف اختصاص یافته است.

شاپور رستمی افزود: در بخش کمک‌های بلاعوض برای بازسازی اماکن مسکونی روستایی دو میلیارد و 490 میلیون تومان و در بخش کمک به خانواده افراد فوتی نیز به ازای هر نفر فوتی 25 میلیون ریال اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در بخش تسهیلات ارزان قیمت نیز برای تعمیرات اماکن مسکونی آسیب دیده برای هر واحد پنج میلیون تومان اختصاص می‌یابد که با احتساب یک‌هزار و 236 واحد مسکونی خسارت دیده اعتبار این بخش شش میلیارد و 180 میلیون تومان می‌شود.

معاون استاندار بوشهر گفت: برای بازسازی اماکن مسکونی روستایی در بخش تسهیلات ارزان قیمت نیز 15 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافته که برای هر واحد 12.5 میلیون تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول