اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر دادگستری

محمود احمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر شد

خبرگزاری فارس: با حکم وزیر دادگستری، محمود احمدی سرپرست تعزیرات حکومتی استان بوشهر رسما به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر منصوب شد.

محمود احمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در گزارش اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر که نسخه‌ای از آن به دفتر فارس در بوشهر نمابر شده است، آمده: محمود احمدی سرپرست تعزیرات حکومتی استان به پیشنهاد دکتر مژدهی معاون وزیر دادگستری و ریاست سازمان تعزیرات حکومتی کشور با حکم وزیر دادگستری جناب آقای بختیاری بعنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان منصوب شد.

در حکم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر آمده است: پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد، پیرو ابلاغیه شماره 15258/100 مورخ 23/11/90 نظر به سوابق خدمتی و تجربیات کاری و بنا به پیشنهاد رئیس محترم سازمان تعزیرات حکومتی ، به موجب این ابلاغ به سمت «رئیس شعبه اول بدوی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم که به امضای سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری رسیده است: انتظار دارم در چهارچوب رهنمودها و سیاست‌های راهبردی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و همکاری همه جانبه با دستگاه‌های استانی بویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مجامع امور صنفی در خدمت رسانی به مردم و برنامه‌ریزی برای پیشگیری از اجحاف و تجاوز به حقوق شهروندان به توفیقات ارزشمندی نائل آئید.

در پایان این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند سبحان و در ظل توجهات آقا امام زمان(عج) با حضور فعال در عرصه‌های کاری و نظارت برنامه‌ای در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید .

انتهای پیام/66006/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول