اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه گذشته

بیش از یک میلیارد تومان صدقات در بوشهر جمع‎آوری شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان در هشت ماه امسال از صندوق صدقات استان جمع‎آوری شد.

بیش از یک میلیارد تومان صدقات در بوشهر جمع‎آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای برنامه جاری طرح صدقات، مردم خیر و مومن استان در طی هشت ماهه امسال 11 میلیارد و 464 میلیون و 717 هزار و 595 ریال صدقه برای کمک به محرومین و نیازمندان از صندوق‎های صدقات این نهاد یادگار امام راحل جمع‎آوری شده است.

وی با اشاره به طرح صدقات در کمیته امداد افزود: در راستای احیاء و ترویج سنت‎های حسنه انفاق و نیکوکاری در بین آحاد جامعه با هدف کمک به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند این طرح به عنوان یکی از طرح‎های اصلی و فعال مشارکت‎های مردمی کمیته امداد محسوب می‎شود.

لطفی تصریح کرد: طرح صدقات در حقیقت ریشه عمیق در باورهای اعتقادی و دینی مردم دارد و برآیند آن می‎تواند با دفع هرگونه بلا و گرفتاری از مومنین صدقه‌دهنده، موجب رفع نیازهای در راه ماندگان، بیماران و از کارافتادگان و همه نیازمندان جامعه اسلامی شود.

وی یادآور شد: مبالغ جمع‎آوری شده طرح صدقات در سرفصل‎های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج جوانان، مسکن و... مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می‎شود.

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از تعداد 82 هزار و 849 مشترک طرح صدقات در استان، تعداد 78 هزار و 834 صندوق مربوط به صندوق صدقات کوچک منازل و صنوف است و تعداد 1506 صندوق نیز صندوق‎های متوسط استقرار یافته در سطح سازمان‎ها، ادارات و همچنین تعداد 2509 صندوق نیز صندوق‌های بزرگ معابر، میادین و مکان‎های عمومی است.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول